Twee jaar om de pols

Top, leuk om te zien!

1 like

Leuk verhaal, mooi om te zien wat 600 dagen dragen doen met een nieuw horloge. Is dit voornamelijk bureau werk of ook nog wat outdoor werk?

Welk bandje heeft op termijn nou jouw voorkeur? Qua looks vind ik de mesh net als @Silvester1987 toch echt wel heel erg geslaagd!

2 likes

Het mooie is misschien juist dat alle banden erop staan en dus lekker afwisselend het horloge elke keer een ander smoel geeft :ok_hand:

2 likes

Leuk om deze gebruikersreview te lezen, met mooie foto’s! :+1:

1 like

Mooi verhaal en dito Seiko, bedankt voor het delen. (Ik ben nu alleen wel erg nieuwsgierig geworden naar die klassieke vrachtwagen.)

1 like

Leuke lange termijn review. Ik heb er zelf ook een paar geschreven, maar besef dat mijn Nomos een keer aan de beurt is na vijf jaar. En m’n Squale.

Hoe dan ook veel plezier nog met de SPB.

1 like

Dit is geen bureau werk. Dit is zware koffers in de bus slepen, duizenden kilometers rijden, zware sneeuwkettingen leggen, kapotte slangen repareren, schoonmaken.

Touringcarchauffeur :wink:

Hij zit toch wel het meeste op de originele band. Maar het ligt aan het weer een beetje. Soms zit een Nato gewoon fijn. En een tropic ziet er gewoon gaaf uit! Toch een keer een OG 20 mm tropic aanschaffen. Maar het is ook gewoon een bandenslet😁

Dit dus…

Dat is eigenlijk een klassieke lijnbus. Daar hebben ze een cabrio van gemaakt.

Ik ben benieuwd!

Allen dank voor de lieve woorden🙏🏻

4 likes

Mooie review heb je geschreven, krasjes boeien je niet verwacht ik. Met lief en leed dit horloge 2 jaar om de pols, gaat natuurlijk nooit meer weg. Daarnaast mooie fotoreportage en heeft die Seiko heel wat km achter de rug :+1: :ok_hand:.

1 like

Sneeuwkettingen leggen? Standkachel aan schotel boven op de cabine en wachten tot het beter weer wordt om te rijden. :grin::wink:

1 like

Tof verhaal, technisch en emo. Goed man.

1 like

Ondanks dat je een moeilijke periode hebt gehad, toch een bijzonder verhaal. Interessant zo’n verslag na 600 x dragen. Dank daarvoor, ook voor de goede foto’s

1 like

Een prachtig horloge met een indrukwekkend verhaal. :+1:
Heb net ook even je voorsteltopic gelezen en gaaf om te zien dat je zelf de uurwerkjes reguleert.

Na 2 jaar en 600 dagen draagtijd ziet het horloge er nog goed uit.
Geniet er van, blijf deze knaller dragen en maak met dit mooie horloge ook veel fijne herinneringen…

2 likes

Mooi verhaal! En een horloge met lading :+1:
Naast dat hij gewoon mooi is.

4 likes

Krasjes geven het horloge een verhaal! Als je bang wordt om een horloge te dragen dan moet het je collectie uit en bij iemand anders om de pols :blush:

Deze zal inderdaad altijd blijven.

Ieder zijn vak! Blijft een leuke uitdaging om dat soort wegen te trotseren!

Graag gedaan

Dat gaat zeker goed komen!

Haha je hebt jezelf weer overtroffen!

Wat gaaf :joy:

Bedankt voor de mooie woorden!

Ik zal hem traditie gewijs als avatar neerzetten!

5 likes

Dank! Moest gelijk aan dit grapje denken toen ik jouw topic las. Maar nu pas tijd.

Dat is geheel aan jou. Daar is iedereen vrij in :sunglasses::+1:

2 likes

Mooi verhaal met een lading. Toffe foto’s en een alleskunner qua horloge. :facepunch:

2 likes

Ik heb er ooit een geschreven over mijn skx vs 5kx zo’n beetje mijn slechtst gelezen topic.

2 likes

Wat leuk! Je doet dus zowel zomer als winterreizen? Ik was midden jaren 90 host op de Spanje reizen… Mooie tijd, hele mooie tijd :grimacing::joy:!!

1 like

Busladingen vol achter mekaar aan naar de costas…

2 likes

Ja, dat was het zeker. 2x in de week heen en weer. Maar ik had altijd de beste plek, na de chauffeur… Naast de chauffeur!

Bingo spelen met een een mic en een plastic zakje om er tegen aan te frommelen, om zo het geluid van een tombolabal na te bootsen :joy::joy:

1 like