Deze zijn het gewoon allebei niet. De ene heeft een jaren 40 uurwerk erin en moet dan futuristisch over komen. En beide lijken in de verste verte niet op het voorbeeld. Gemiste kans, met die digitale konden ze alle kanten uit.
Inderdaad een gemiste kans. Het kleine kind in mij had een replica van het originele voorbeeld wel leuk gevonden. Maar voor mensen die naar SF conventies gaan is dit waarschijnlijk verplichte kost. Beetje niche, maar denk dat er wel een publiek voor is.
Ik ben voor benieuwd naar de film. Alle andere films van Vileneuve vond ik erg de moeite waard.
Ik ben een enorme fan van de eerste versie van Dune. Heb daarom deze nog niet gezien. Misschien toch maar eens kijken. De remake van Mad Max vond ik geweldig dus wie weet…
De Ventura edge vind ik erg gaaf.
Ik vind de prop gaaf, maar het uiteindelijke resultaat een Hamilton Ventura (een design uit de jaren vijftig) met wat blauwe details vind ik echt totaal mislukt. Het is gewoon hetzelfde horloge maar dan met wat suffe blauwe streepjes er op, hier hadden ze echt zoveel meer mee gekund…