Twee nieuwe Hamilton horloges, gebaseerd op de film Dune 2

Wat is dat, film Dune 2?

Trailer:

In deze film komt het volgende horloge voor:

Dat horloge is inspiratie geweest voor 2 nieuwe Hamilton horloges:

Specs met prijskaartje erbij:

https://www.hamiltonwatch.com/nl-be/h24614330-ventura-xxl-quartz-dune-limited-edition.html

En dan deze:

Specs met prijskaartje erbij:

https://www.hamiltonwatch.com/nl-be/h24624330-ventura-quartz-dune-limited-edition.html

Zijn ze prachtig, of niet?

Kopen?

15 likes

waarom heeft die jongen een ding in zijn neus? :thinking:

1 like

Persoonlijk vind ik de ventura een prachtig model maar deze zijn niet echt mijn smaak. :wink:

3 likes

Dat heeft te maken met het recyclen van vocht :slight_smile:

Ik kijk wel uit naar deel 2 van dit verhaal. Hoop dat ze het uiteindelijk niet verkloten.

1 like

Oh en geen enkele neiging om een dergelijk horloge aan te schaffen. Maar best cool.

dan kan die beter ergens rond zijn middel zitten denk ik :wink:

1 like

De eerste recensies vorige week, waren “out of this world”!

Ik kan ook niet wachten totdat ik hem kan zien.

2 likes

of 90% van het verhaal maar weglaten en de 10% die overblijft uit z’n verband rukken zoals bij deel 1

2 likes

De film kijk ik wel naar uit. Ga beide films, achter elkaar, zaterdag in de bios bekijken (wordt een lange zit :sweat_smile:).

Het horloge is een leuke gimmick, maar ga ik van zijn lang zal ze leven niet kopen :upside_down_face:

4 likes

Ik had ze ook gezien…vind ze erg gaaf…maar holy Moly die prijzen :flushed:

2 likes

daar lopen ook allerlei “dingen”. :smiley:

Anyway: Stillsuit | Dune Wiki | Fandom

1 like

En behalve dat ook niet in mijn maat…

Quartz | 52mm x 47,6mm

2 likes

Deze zijn het gewoon allebei niet. De ene heeft een jaren 40 uurwerk erin en moet dan futuristisch over komen. En beide lijken in de verste verte niet op het voorbeeld. Gemiste kans, met die digitale konden ze alle kanten uit.

3 likes

Inderdaad een gemiste kans. Het kleine kind in mij had een replica van het originele voorbeeld wel leuk gevonden. Maar voor mensen die naar SF conventies gaan is dit waarschijnlijk verplichte kost. Beetje niche, maar denk dat er wel een publiek voor is.

Ik ben voor benieuwd naar de film. Alle andere films van Vileneuve vond ik erg de moeite waard.

1 like

Vervolg van Dune?

1 like

Ik ben een enorme fan van de eerste versie van Dune. Heb daarom deze nog niet gezien. Misschien toch maar eens kijken. De remake van Mad Max vond ik geweldig dus wie weet…
De Ventura edge vind ik erg gaaf.

1 like

Ik vind de prop gaaf, maar het uiteindelijke resultaat een Hamilton Ventura (een design uit de jaren vijftig) met wat blauwe details vind ik echt totaal mislukt. Het is gewoon hetzelfde horloge maar dan met wat suffe blauwe streepjes er op, hier hadden ze echt zoveel meer mee gekund…

Dit gevoel krijg ik er van:

11 likes

Als men was begonnen vanaf het begin, dan zou er nooit een vervolg gemaakt zijn.

Vingers gekruist dat de subwoofers daar niet doordenderen. Heb meer genoten van de film thuis op de bank met een simpele soundbar.

2 likes

Ik bedoel dus fim 1 uit de jaren 80
totaal verziekt door die $%^&^&( van een LaurentiĂŻs

3 likes

Apart! Dat zijn wel nogal stevige prijzen voor horloges met een quartz uurwerkje…

2 likes