Twee Seiko's gekocht maar zijn ze origineel

:scream:

Vraag maar aan @Yeti. :sunglasses:

3 likes

Eerst kopen dan vragen :thinking:

1 like

Ja het maakt me ook niet uit zijn horloges om mee te oefenen wijzers vervangen andere wijzerplaat andere bezel.
Maar was benieuwd of er nog wat origineels opzet heb niet zoveel verstand van horloges.

De 6309 is in ieder geval, als hij al echt is, flink verpest met aftermarket onderdelen helaas… Als je een foto van het uurwerk zegt kan ik in ieder geval zien of die echt is. Heb hier een 6309 liggen.

Ik ook niet🤔

1 like

Hey, hebben jullie bij die zwarte dat logo al in het glas gezien op 6 uur?

Uurwerken zien er op mijn optiek prima uit. Gewoon dragen en plezier van hebben…

Ja daar staat seiko 5 op het glas alles is vervangen volgens mij :see_no_evil:

inderdaad :crazy_face:

2 likes

Ik zie bij een van de uurwerken meteen al een verkeerde rotor :thinking:

Dat ook waarschijnlijk! :joy::sweat_smile:

Tja. Dat heb ik wel vaker gezien.

Maar voor wat je koopt betaal je ook de prijs vaak bij deze dingen. Nooit echt duur.

Wel jammer dat tijdverzetten lastig gaat.

Ik ook, maar kloppend is het natuurlijk niet.

Er zijn ook genoeg mafklappers op marktplaats en ebay die de hoofdprijs vragen voor dit soort horloges en geen eerlijke beschrijvingen maken.

1 like

True. Net als andere losers die fake proberen te slijten als echt.

Mumbai citizen Seiko ect. Of een wish horloge van 15 voor 150 klootzakken zijn het.

Ik heb ook zo’n klokje met seiko 5 op 6 uur gegraveerd. Is dit niet origineel dan?

dus wel met doos maar zonder papieren :joy:

1 like

ik heb twee Seiko’s gekocht maar vraag me af of ze origineel zijn

4 likes

Nee, het pretendeert een mix van een aantal modellen te zijn, maar is gewoon nep. De wijzerplaat lijkt op die van de SKX005, die hoort er echter zo uit te zien.

edit: Het moet eigenlijk een SKX001 plaat voorstellen, daar lijkt hij iets meer op, maar het is geen echte.

2 likes

Je weet dat hij nep is. En zet hem vervolgens gewoon zo op MP zonder iets er over te zeggen in de beschrijving? Lekker bezig man!

3 likes