Twee Seiko's gekocht maar zijn ze origineel

Aha ik snap het nu pas met de 00100, dat is een domme fout van die makers :joy: Als ik inzoom op beide is het lettertype ook anders. Zou de kast dan ook nep zijn en het echt een 100% nepper zijn?

Serienummers van beide zijn ook exact het zelfde. Zou het dan hetzelfde horloge zijn? Of is het horloge van TS geruild met de sportura.

Dit topic wordt steeds smeuiger. Beide horloges tonen precies dezelfde beschadegingen op de achterkant. Ik gok dat @Dennissss82 nu een mooie sportura heeft, wat een boefje.

2 likes

@koekoek nee Dennis niet, dit was een ruil via marktplaats. Het boefje woont in almere.

op MP verkoper Dennis uit Almere? Ik hoop dat jullie tot een passende oplossing kunnen komen @Dennissss82.

1 like

Zou het dezelfde zijn? :rofl:

Whoopsie! :joy: :crazy_face:

Hoi iedereen,
Dat ben ik inderdaad heb het horloge een tijdje geleden gekocht van iemand die hem bij de juwelier had gekocht in 2014.
Hij heeft het horloge gemod stond ook in de advertentie trouwens.
Ook 7s26-00100 stond vermeld in de advertentie.
Ik ben een beginnend horloge spaarder het uurwerk wat erin zit is origineel seiko en is nagekeken.
Zelf niet zoveel verstand van klokjes hoop dat dat nog komt met de jaren en wil absoluut niemand oplichten heb al een paar mooie klokjes van mensen op het forum overgenomen.
Mocht de nieuwe eigenaar van dit klokje niet te blij zijn ben ik natuurlijk in voor een oplossing of weer netjes terug te sturen is geen probleem.