Twee zomerse duikers in de fototent

Komend weekend maar eens de reviews schrijven, de foto’s heb ik al.

Squale 1521

Helson Sharkdiver 42

19 likes

Squale. Gaaf ding. Ik wil alleen wel weer een HF 10th limited. Waarom? Vanwege plaatje 5.

Ik vind het echt (sorry) invicta style om overal je naam te laten zien. Wat dan? Op de zijkant van je horlogekast gewoon lekker dik je merknaam graveren.

Not done imho. Dus wie heeft er nog een HF 10th polished? :wink:

1 like

Nice pix!:thumbsup:

Ik zie stofjes :smile:

Het glas van de Squale ziet er bijzonder uit.
Is dat dubbel dome?

Grt.

1 like

Beiden leuk, maar de lug to lug van de helson is toch echt monsterlijk te noemen :-o

De Squale is heerlijk.

Die Squale blijft erg lekker hoor​:grinning::ok_hand::ok_hand:

Die Squales worden steeds aantrekkelijker de laatste tijd.
Als oude Invicta-fiel begrijp ik de zijwaartse gravering wel maar kan 'm niet meer zo waarderen.
Heb al jaren een Invicta 9937 duiker en die gravering gaat me steeds meer tegen staan.

Ben benieuwd naar de review van de Helson, heb sinds kort de 40mm Shark-Diver in grijs met stalen lunette-inleg. Z’n blauw is wel erg mooi moet ik zeggen.

1 like

Fantastische tentsletjes, euhm foto’s :umbrella2:
Mooie duikers…

Ik heb de Squale nooit echt heel erg leuk gevonden. Hij doet me een beetje aan een SKX007 denken, is dat raar?

De Helson is ook zó zó… Hij is in ieder geval flink aanwezig op je pols, of vertekend dat?

Je hebt mooiere klokjes gehad imho…

2 likes

Mmmm… Begin ik de squale nou eindelijk te waarderen? Mooie foto’s! :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Zonder meer!

Ruilen? :wink:

Die zij gravering is voor mij altijd een afknapper geweest

1 like

Mooie foto’s en klokken!

1 like

yup

nope

maar… meer dan een beetje is het niet, de kast van de Squale is super mooi en hij draagt erg comfortabel door de gebogen lugs, en overall is het natuurlijk op een stuk hoger plan dan de SKX, maar zoals ik al eerder zei moet de Squale het echt van zijn looks, heritage en uurwerk hebben, de afwerking is gewoon minder dan bij Halios/Helson en bij de Sumo. Maar goed, toen ik de vorige keer daar over ging zeuren kreeg ik van iedereen te horen dat Squale hem bewust zo maakt om recht te doen aan de ‘heritage’.

Wellicht hadden duikhorloges van toen geen opgelegde indices en lumed bezels :wink:

1 like

Beide mooie horloges en foto’s, bedankt! Vind de Helson prachtig maar dat wist je al… Ben benieuwd naar de review.

1 like

Die Squale is zo mooi! Erg mooie foto’s.
De gravering in de zijkant kan ik eigenlijk nog wel waarderen.

Als voormalig bezitter van een Invicta Grand Diver vond ik die gravure aan het begin ook niet wat, maar ik vind het inmiddels erg mooi en onderscheidend.

Ach zo gaan die dingen, dat malle wipneusje van je date wordt later ook schattig tenslotte :wink:

1 like

Juist, en als ze moddervet is heb je meer om van te houden.

2 likes

jij kan het weten! :joy:

1 like

Lach maar… ik zit er mee…

2 likes