Na mijn eerste horloge, een Certina DS PH500M, heb ik nu ook, zoals gepland, mijn tweede horloge gekocht.
Had eventjes getwijfeld om ze bij Hamilton online te bestellen, maar dan beslist om dit toch maar niet te doen.
Dus een AD. Dichtste in de buurt die Hamilton verdeelt, eerst berichtje gestuurd, na enkele dagen geen antwoord. Gebeld, niet meteen vriendelijk te woord gestaan. Is een AD met een vijftal winkels, leek me meer een ‘Mediamarkt’ voor horloges en juwelen. Toch maar niet dan.
Tweede AD, ietsje verder, berichtje gestuurd, heel vriendelijk berichtje terug. Kijk, daar doe je het voor, toch ?
Vandaag langsgeweest en ik ben weer een horloge rijker
De Hamilton Khaki Field Bronze, een compleet andere stijl dan mijn Certina, en mechanisch ipv automatisch, maar even leuk aan de pols. En ook geen flinke deuk in het budget.
Supertevreden met mijn starterscollectie. Mijn budget laat nog wat ruimte dus ik blijf nog wat uitkijken, in dezelfde prijsklasse als de Certina en Hamilton maar ik zoek wel weer iets totaal anders, dus in principe geen diver en geen field watch meer.
Ik verheug me vooral op het kijken en vergelijken, want daar draait het uiteindelijk toch allemaal om, he
Maar voor nu, gewoon genieten van mijn Certina en Hamilton
Gefeliciteerd, en een ervaring rijker qua reacties van AD’s, daar heb ik zelf ook wel verschillen gemerkt. Kijk ook bij Tissot en Victorinox voor je 3de aankoop zou ik aanraden.
Bij mij victorinox incoming hier uit het blauw. Eigelijk nooit echt naar gekeken. En ts, mooie dingen die gekocht hebt, nu nog een iets van longines en dan zit je al best goed in de swatchgroup.
Eens. Vooral de multifort voor mij. Ook van swatchgroup, ongeveer gelijk aan hamilton,certina gepositioneerd en iets onder longines. Goedkoper in D als in NL.
Gaaf! Kiezen voor een horloge dat met de tijd steeds een beetje verandert. Fraaie strap erbij, overigens! Geniet van je collectie. En ook van het kijken, vergelijken, zoeken en ontdekken naar iets nieuws om toe te voegen. Enjoy!