Zeker ook nog nooit iets uit Australië gekocht dan.
Inderdaad!
Nee? Oudere opknapper-huizen (met evt. verborgen verbreken) niet hetzelfde?
Je insinueert dat ik dit gedaan heb met “een” horloge “een tijdje terug” op “marktplaats”. Lekker vaag allemaal maar toch blijf je er over door gaan en trek je blijkbaar mijn integriteit in twijfel.
“de reageerder vind het blijkbaar normaal” …no way, José…vs… de realiteit: de reageerder (ik in deze) vond je stelligheid nogal zwart-wit, en trok dat in het belachelijke door de vergelijking met huizen te maken.
Koekoek heeft dus blijkbaar iets gekocht met gebreken, maar was daar niet van op de hoogte. Hij verkoopt het voor hetzelfde geld door, maar meldt wél de gebreken. Dus is het aan de nieuwe koper (en de markt) om te oordelen of Koekoek te veel vraagt of dat het zelfs met de gebreken een nette prijs is.
Net zo goed dat het aan de markt is om te oordelen of een krot wat in 1983 al voor een habbekrats is gekocht, nu doorverkocht wordt voor het veelvoudige… vraag en aanbod.
En daar hoeft echt geen service beurt bij.
Oh, dat gaat bij mij altijd goed.
Dat begrijp ik, soms heb je geen zin in gezeur maar Paypal vergoed echt de retourkosten,
If it sounds too good to be true…
Heb ooit in een vergelijkbare situatie gezeten met Paypal; ging om een fake Sandisk SD kaartje (die als echt verkocht was). Toen was het verhaal vanuit Paypal ook 'stuur maar terug met bewijs van verzending…à 14 euro (naar UK) op een aankoop van 21 euro…) Dat de verkoper ineens van Ebay verdwenen was én totaal niet op m’n Paypal dispuut reageerde, deed niks af volgens Paypal en ik zat met de gebakken peren.
Dit was overigens jaren geleden, voordat Paypal met die ‘retour verzendkosten vergoeding’ optie kwam.
Alleen maar goede ervaringen op eBay.
Goed huiswerk doen, verkoper checken, juiste vragen stellen, juiste foto’s laten maken, enz enz.
eBay, 1 groot avontuur😂
Om jou tegemoet te komen (en deze verkoper hopelijk een toontje lager te laten zingen, of dat ie gewoon het juiste artikelbeschrijving hanteert) heb ik zojuist de ‘Object Melden’ stappen op Ebay doorlopen.
Als maar genoeg mensen dat doen, wordt er hopelijk iemand ergens wakker.
Sowieso, dat hoort bij het hele koopjesjagen/bounty hunten, zoals je zelf beschreef.
Wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, komt soms een kapotte stoelpoot tegen.
© 2020 RLS.
Dat is die zenuwachtige stotteraar toch? Of heb je hem nog nooit gesproken?
Met z’n sneltikker langzaamtikker van de v&d prietpraat…
Doe dit lekker in het groene deel als je hier behoefte aan hebt ipv mijn mooie topic
Je hebt helemaal gelijk! Ik wijd het aan emotie.
Zelfs een glaasje bestellen op eBay is te moeilijk. Dit jaar ook al meerdere keren mis gegaan. Bestel ik een glas voor een bepaald model krijg ik iets anders dat helemaal niet past. Wat een gezeik weer allemaal.
Balen man.
Gelukkig vinden die hun weg wel weer, hier op HF bij een nieuwe eigenaar.
zo is het
Hoelaat is het daar?
Tijd voor een bezoekje aan de horlogemaker.