Tweefactor verificatie activeren

Ik wel, maar alleen op de manier dat je vanuit een site een 2-cijferige code te zien krijgt en die in de authenticator app moet selecteren en daarna moet goedkeuren. Dan hoef je dus weer geen code in te typen.

ik denk dat ruim 50% van de HF leden de laatste 2 jaar niet eens op HF zijn geweest…

@fredpanarai1 ben je ook weer online samen met assie, we missen je :crazy_face:

Dan heb je echt tijd over?

Je wilt toch niet voor iedere Seiko van 500 euro het halve land doorkruisen? Die laat je toch gewoon opsturen voor die 10 euro?

1 like

…en Assie dus niet? :flushed::thinking::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Voor iedereen die er nog niet uit is heb ik even een uitleg-kaart gemaakt!

11 likes

Krijg niet eens de qr code meer… Op comp nu op Telefoon

Die kunnen niet op het forum en zien dus jouw kaart niet.

Tenzij de FAQ (discussie) sectie openbaar is.

1 like

Ja, sommige wel of niet via telefoon of pc. Ik heb hem ook naar Jur gestuurd om wellicht te pinnen in een openbare thread.

2 likes

Astrid ook :innocent:

1 like

Meestal met hexadecimale getallen.

Top maar niet zichtbaar voor wie dat nodig heeft.

1 like

Is eenwoudig niet gewoon een boom :wink:

Waarom je de authenticator app per sé een naam moet geven is mij onduidelijk

Maar goed je kunt dit later wijzigen in je profiel :slightly_smiling_face:

Bijv. volgens de Oud-Hollandsche elleboog op toetsenbord methode : tujikhym (onzin voorbeeld uiteraard :wink:)

haha scherp! Foutje.

1 like

Ik heb in mijn authenticator app zo’n 15 codes staan voor verschillende platformen en websites. Dus een naam geven is dan heel handig ^^

+1

Het is maar net waar je tijd voor wil maken, sommige mensen moeten enorm plassen maar wachten tot ze ook moeten poepen, dan hoeven ze maar een keer naar het toilet, bespaart ook tijd.

Kunt het ook omdenken, voor het gross vd bevolking zou het zomaar eens kunnen dat €500 heel veel geld is, sterker nog €10 extra kan teveel zijn
Daarnaast als je het halve land door doorkruist zie je nog eens wat anders dan de vierkante meter thuis.
En je leert ook nog eens wat mensen kennen, is ook de belevenis.
Maar uiteraard…ieder het zijne.

7 likes

Bij mij lukt dat wachten nooit. Dan komt het uit alle poriën van mijn lijf.

1 like

Dan kan je beter geen geld aan horloges uitgeven

1 like