haha, ja als ik het met dezelfde snelheid zelf zou kunnen maken dan had ik dat wel gedaan.
Excuus voor de opzichtige AI look.
Dat neem jij goed aan ![]()
Ik had hetzelfde probleem. Drie mailadressen geprobeerd en pas een uur of acht later kwam er bij de derde een mailtje door.
Da’s een goed idee. Ik ben van 9-9-1936. Da’s makkelijk te onthouden.
Ik stond al op het punt om het op te geven…
Ik krijg nu de melding niet meer dat ik dit moet doen,hoe kan ik dit alsnog doen?
2FA ging bij mij soepel😊
Ben wel erg benieuwd naar de komende strip of tekening van @Jurk …
Voldoende inspiratie lijkt me😁
Heb de MS Authenticator, heb per ongeluk de HF account verwijderd en kan nu niets meer, kan zelfs niet meer inloggen want hij vraagt direct de 2f code… kan ik dit resetten ?
Kan enkel nog iets doen vanop de app op m’n tel
The 2FAppening
Hoe kan ik zien of het gelukt is? Wil namelijk niet verbannen worden hier omdat ik het per ongeluk fout heb gedaan
Op je avatar drukken rechtsboven, rechtsonderaan op het poppetje drukken, voorkeuren, beveiliging, tweeledige verificatie beheren. Als je daarop drukt moet je je wachtwoord opgeven, daarna zie je hoe je de 2FA hebt ingesteld.
Ja, je kunt via de instellingen van jouw account ook de fysieke beveiligingscodes toevoegen. Of je kunt de Google Authenticator proberen?
Bij 2FA instellingen één van de 10 one time use backup codes opvragen en daar eenmalig mee inloggen, vervolgens weer een nieuwe sleutel voor je Authenticator app genereren.
Sla de overgebleven backup codes ergens veilig op.
@SBeuk Is het wellicht een idee het gebruik van de backup codes toe te voegen aan de handleiding?
Hoe kun je deze tekst schrijven dan?
Was nog ingelogd in de app, niet meer op m’n pc.