Tweefactor Verificatie - Handleiding!

De pagina die ik aanhaal met het mailadres is ook zichtbaar als je niet bent ingelogd. Dus mailen kan altijd. Maar jou hebben we al geholpen hè … :wink:

1 like

Zekers, mijn dank is groot.

Is er trouwens inmiddels al iets bekend over het niet ontvangen van emails bij meldingen en pb’s?
Krijg nog steeds geen email als er een melding is op HF.

Heb je ook via de HF browser de optie “meldingen inschakelen” aan staan dan krijg je op die manier wel een seintje

2de van onder:

Hoe staat dit bij jou ingesteld?

De live meldingen op mijn iphone browser worden niet ondersteund, maar op de pc staan die wel aan

Volgens mij staat het goed, tenminste ik heb niks veranderd. En voorheen kreeg ik wel gewoon email meldingen.
Laatst vertelde iemand mij dat het mogelijk door outlook/hotmail account komt, want vaste emailadressen werkte wel.

Heb op beide nooit meer iets binnen gehad van HF. Gmail werkte wel meteen.

Oprechte vraag, wat is daar de toegevoegde waarde van?
Toen ik hier een account aanmaakte wist ik niet hoe gauw ik dat uit moest schakelen.
Voor elke reactie op een vraag, antwoord, whatever een mailtje.
Ik moet er niet aan denken.
Je ziet het hier toch ook gewoon.

1 like

Er zijn ook dagen bij dat ik niet heel de dag op HF zit om te kijken of er iets nieuws is :grin: Dan is het wel fijn als ik een emailtje krijg als ik een pb of vermelding krijg.

1 like

Tja, bij mij heeft een keer per dag HF openen dan toch de voorkeur boven elke dag een hele rits aan mails ontvangen.
Maar,we moeten het allemaal doen op de manier die voor onszelf het prettigste is, dus succes met het weer instellen van jouw voorkeuren.

2 likes