Twijfel aankoop Longines Master Collection

Jouw auto? Dan komt het hopelijk goed voor je! :crossed_fingers:

1 like

Beetje mosterd na de maaltijd haha

2 likes

Ja precies… Denk dat er niks mis was met dat aangeboden horloge behalve dat aanbieder er geen ruk om gaf…:sweat_smile: hey ho…en door :+1:

2 likes

Tja, als het niet goed voelt dan…

Maar of hij nu 3 of 6 jaar oud is maakt op zich niet uit.

Maar als je de verkoper niet vertrouwd kan je beter weggaan.

Hopelijk vind jouw man iets anders wat hij leuk vind, is eigenlijk een luxe probleem hĆØ. :grin:

1 like

En troost u. De ganse dag mistig geweest in West vlaanderen en in Limburg had je een dagje zon. Dus toch een lichtpuntje.

1 like

Klopt, maar hij bleef beweren dat die nog niet langer dan 4 jaar gemaakt worden…

Feit :sweat_smile:

Klopt, had ik ook tegen mijn man gezegd :crazy_face:

1 like

Misschien dat hij bedoelde dat ze al 4 jaar niet meer gemaakt werden.:wink: l678.2 werd in 2018 vervangen door l687.2

Waarom dan zo’n oordeel geven? Is misschien goed bedoeld, maar wat heeft TS eraan?

4 likes

Zo… welke ref is dit dan?

1 like

Nee, hij bleef bij zijn stuk dat deze in 42 uitvoering nog maar 4 jaar gemaakt werden…

1 like

Als ik jou man was, en het is wat ik echt wil, en het horloge zag er goed uit… dan had ik hem mee naar huis genomen en het risico genomen dat ik in de komende jaren misschien een onderhoud zou moeten laten doen.

Om te winnen moet je risico’s durven nemen… om te verliezen ook. :grin:

4 likes

Wat een knuppel​:joy: Kijk zo’n horloge hoeft echt niet elke 3 jaar uit elkaar maar ik denk dat hij nog nooit een 40 jaar oud geserviced horloge heeft gezien van binnen :clown_face:

1 like

Deze :

L2.798.5.72.7

1 like

Thanks! Jammer dat ie 42 mm meet, anders kwam die op de lijst. :+1:t2:

2 likes

Sorry, niet heel dit topic doorgespit, maar een soortgelijk horloge van Sinn, met volgens mij eenzelfde uurwerk, staat hier op op HF ook te koop. Misschien is dat iets??

3 likes

Dan moet je hem nog vinden, ze zijn er bijna niet. En de twee op c24 zijn veel te duur.