Twijfel over aankoop Globemaster

Koopjesperiode!

Na de verkoop van mijn Rolex Explorer 40 enkele maanden geleden, ben ik al weer even op zoek naar wat anders.
Iedere dag bekijk in het blauwe gedeelte wel een paar keer.
Vandaag passeer ik bij een juwelier, die tijdens de koopjesperiode altijd enkele horloges aan 40% korting aanbiedt.
Hier zag ik de Globemaster two tone Sedna. Wat een prachtige klok.
Ik draag normaal niet snel goud en vraag me af of het niet wat te bling overkomt.
Nu vind ik doordat het goud hier meer gebrushd dan gepolijst uitziet, dit nog wel meevallen.
Ik ben ook niet helemaal overtuigd van de butterfly clasp zonder micro adjustment.
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Toch blijft het horloge door mijn hoofd spoken.
Ik vind hem gewoon prachtig.
Na jaren een collectie van een zestal horloges gehad te hebben, draag ik nu, na de verkoop van de explorer, enkel nog mijn Ranger 39 dagelijks.
Dit is natuurlijk een heel andere klok en zou wel een mooie aanwinst kunnen zijn.
Ondanks de 40%, blijft het natuurlijk ook nog een grote uitgave, maar je leeft maar ƩƩn keer.
Wat denken jullie?

55 likes

doen!!!

3 likes

Met 40% korting een prachtige Omega kopen waar jijzelf heel enthousiast van wordt? Doen :muscle:t3:

6 likes

Absoluut doen. Wat een mega mooi horloge. Als ik het geld had…

2 likes

Op zich een heel gaaf horloge, maar ik stoor me een beetje aan het sterretje boven de datum…:man_shrugging:t2:
En ik heb zelf heel veel plezier van m’n adjustable clasp, dus dat zou voor mij ook een dingetje zijn.

1 like

Ik quote Flea van de Red Hot Chili Peppers:

I remember
10 years ago in Hollywood
We did some good
And we did some real bad stuff
But the Butthole Surfers said
It’s better to regret something you did
Than something you didn’t do

Doen.

8 likes

Ik heb liever een vintage Constellation.

3 likes

Hoe is de tweedehandsmarkt voor deze Omega? Zowel voor de aankoop als voor de eventuele verkoop. Het lijkt mij niet een hypercourant model :thinking:

1 like

Wow, wat een ontzettend mooi horloge, vooral ook in goud. Of je het moet doen of niet, dat kun je alleen zelf beslissen. Ik kan je wel meegeven dat ik het een plaatje vind. (Micro adjust is so overrated)

1 like

Het is ook helemaal geen courant model.
Daarom dat ie ook aan 40% aangeboden wordt.

Mocht ie later ooit de verkoop ingaan, verwacht ik er ook wel wat op te verliezen, maar that’s life😁.

6 likes

Zeker niet laten

1 like

Niet mijn geld, dus ik zeg Yolo! Gewoon kopen als je de vermindering in spaargeld niet voelt!

1 like

DƔn zou ik het doen! :+1:

1 like

Ken je dagelijkse bezigheden niet, maar zou het je daily kunnen zijn?! Het is zeker een mooi horloge maar je moet het ook echt gaan dragen (denk ik).

3 likes

Ik vind het echt een prachtig horloge, prijs is natuurlijk mooi!

1 like

Ik vind de wijzerplaat heel mooi, maar de two tone band weer helemaal niet

Geen idee wat ik zie, bij bijv Rolex vind ik two tone vaak goed gedaan. Hier vind ik het vloeken.
Waarom, geen idee.

Maar ach als jij hem toch mooi vindt. Nieuw met 40% korting komt niet heel vaak voorbij vermoed ik

2 likes

Gewoon de stalen blauw is cool genoeg

5 likes

8 likes

Doen!

1 like

Ik ben normaal niet zo’n fan van two tone maar bij dit horloge…wauw :star_struck:
Echt heel mooi !

1 like