Kroon jezelf tot Ridder van de Gouden ster!
Schitterend horloge, niet twijfelen, gewoon doen!
Bij twijfel niet doen… Dat denk ik
Desondanks een super gaaf horloge
Ik vind dit een fantastische Globemaster waar ik zelf ook al vaker naar gekeken heb. Die kleur goud met die diepblauwe wijzerplaat is echt heel gaaf! Maar ja, in dit geval niet mijn geld, dus zeker doen!
Ik begrijp werkelijk niet waarom die Globemasters relatief impopulair zijn. Koop dus niet met het vooruitzicht dat ie voor hetzelfde geld makkelijk te flippen zou zijn. Wel een bazen-horloge!
Erg mooi horloge en nog Omega ook🥰, als het kan gewoon doen!
Ik ben groot fan van andermans uitgeven, doen
wat een meesterlijk horloge
Does it tickle your pickle? Doen!!
Ik ben fan en draag 'm graag - two tone was niet mijn keuze maar ik vind het wel een mooi horloge. Ik draag 'm op leer - met een volledig stalen band vind ik het geheel wat saai worden.
Ook wel mooi, met die zwarte markers op de witte dial.
Heel mooi, maar bij twijfel niet oversteken.
Je laten overhalen door een goede deal is niet per sé de basis voor een fijne aankoop.
Ik wens je veel wijsheid!
Fantastisch man! Doen
Mooi horloge! En met een korting van 40% doen!
Absoluut doen!!!
Doen!
Welke juwelier is dit? #askingforafriend😇
Ik ben zelf geen fan van two tone en persoonlijk deed de globemaster me niks met blauwe wijzerplaat.
Maar als jij m mooi vind doen. Zeker met die korting.
Die 40% korting is een mooie buffer, bevalt ie toch niet dan kun je hem denk ik altijd wel voor minimaal dezelfde prijs weer verkopen.
Fantastische wijzerplaat! Ook ik draag mijn blauwe zonder goud alleen op leer. Kan bijna alles hebben, maar van de stalen band niet zo’n fan.
Als staal al
Moeilijk verkoopt, dan wordt goud helemaal lastig
Persoonlijk vind ik het een pracht horloge. Maar ik heb zelf wel vaker de fout gemaakt om een horloge te kopen waar ik mijn twijfels bij had en die heb ik allemaal weer doorverkocht met verlies. Daarom zeg ik : niet helemaal overtuigd? Niet kopen!
Tollet in Brussel. Als ik hem morgen niet ga halen, zal t niet gebeuren, dus altijd blij om mooie aanbiedingen te delen😉.
Zou je em ook zo mooi vinden zonder de 40% korting? Je zal niet de eerste zijn die hiervoor valt. Plus, de stalen versie is imo echt mooier…