Dat HF niet de beste plek is om dat te vragen. Hier maken ze je wel gek.
Ik heb deze two tone altijd de mooiste versie gevonden.
Ik vind two tone ook niet op veel horloges mooi, maar op deze Globemaster vind ik het geweldig.
Ik weet gewoon niet of al dat goud wat voor mij is.
Je koopt toch niet een horloge met de verkoop ervan in je achterhoofd??
Dan kun je het meteen latenā¦.
Of je koopt het omdat het bevalt, of niet!
Echtā¦. Het is een hobby!
Als je twijfeld⦠niet doen! Iets mooi vinden is nog meteen reden het te kopen!!
De globemaster is een modernere c shape wat nog steeds een geweldig mooi horloge is.
Ik denk dat de globemaster een zelfde status houdt. Een ontzettend mooi horloge!
Korting is wat je normaal te veel betaald, dus daar moet je je niet blind op staren.
Deze verkopen is altijd met verlies, daar ben ik me van bewust.
Ik zou hem kopen omdat ik hem mooi vind en eens wat anders en speciaal wil.
Het is leuk om een horloge te hebben, wat je niet vaak tegenkomt.
Schitterend model, als je het geld er voor hebt en het kan missen dan is 40% wel een heel goede deal.
Het forum heeft gesproken, laten rollen die sollen!!
Schitterend horloge, trouwens
Prachtig horloge, ik zeg doen!
Oh heerlijk zeg, doen!!
Als je je nu voorstelt dat morgenochtend iemand anders het horloge koopt, ga je dan spijt hebben dat je te laat was? Dan zeker doen. In mijn āmoet ik dit hebbenā aankopen neem ik altijd even afstand en stel mezelf dan die vraag.
Even om het te vertalen naar pesoās:
40% korting op list (ā¬14.700) of op een ander bedrag? Dat maakt de vraag gelijk wat concreter, wellicht dat men dan ook ongevraagd alternatieven voorstelt op HF (gebeurt nooit, I knowā¦)
Als je het geld als funny money hebt liggen? Zelf zou ik ten allen tijde voor een 36mm vintage C-shape in two tone gaan, dus staal met gouden bezel, linnen wijzerplaat en bubbel glaasje, en dan op leer, maar Globemasters blijven cool.
Yup. En ik vind 39mm zelf te groot voor het uurwerk.
Het is wel veruit de goedkoopste die ik in zān soort vind. Geen slechte prijs.
Evengoed heb je voor een fractie van dat bedrag een vintage 168017 uit de UK in je handjes.
Soms ben je te bangš gewoon doen als ie in je hoofd zit en het lijkt je wat en je hebt de middelen ervoor: go for it.
Welke juwelier betreft dit trouwens? Altijd interessant om te weten waar we ergens 40% eraf kunnen krijgenš
Top goed om te weten zit volgende week in brussel zal dan eens polsen of jij hem hebt gehaald of dat ie daar nog ligt stof te verzamelenš
Heel mooi horloge, maar een volledig stalen versie zou mij meer trekken, of deze op leer.
Wat een prachtig horloge dat je niet zo vaak ziet. Los van de restwaarde zou ik er zeker niet over twijfelen!
De korting zou niet de doorslaggevende factor moeten zijn⦠maar wel altijd mooi meegenomen.
Persoonlijk zou ik het doen, vind de globamaster een heel mooi onder de radar horloge en zo in Two tone zeker heel mooi!!