Bij twijfel niet doen , en al helemaal niet als je nog twijfels hebt met zo’n korting.
Tollet in Brussel.
LOL @ topic altijd makkelijk andermans geld uitgeven.
Maar even voor jezelf. Het feit dat je dit topic opent zegt toch al genoeg? Dan ben jezelf niet overtuigd. Je zoekt alleen maar bevestiging om de “ keuze” goed te praten.
Voor de normale prijs was dit model waarschijnlijk helemaal niet op de horloge radar. Je laat je door een forse korting verleiden om een winkeldochter te kopen
Mijn advies. Laat het een maandje rusten, dit topic lekker weg laten zakken… en kijk of je dan nog zo graag dit horloge wil.
Als je dit type clasp vaak gebruikt bij andere horloges… Dan zul je deze functionaliteit ongetwijfeld gaan missen.
Daarnaast, bij twijfel niet doen. De keren dat ik zelf toch door heb gezet, resulteerde vaak later alsnog in verkoop (al zal je verlies op dit horloge beperkt blijven verwacht ik ).
Prachtig horloge. Globemaster vind ik sowieso underrated.
Maar, bij twijfel, niet doen. Althans, twijfel heeft mij m.b.t. deze hobby enkel geld gekost
Mooi horloge, maar bij twijfel niet inhalen hé.
Hobby mag geld kosten en zie dit niet als investering. Fantastisch horloge, heb zelf de Globemaster zilver/wit op staal en daarnaast ook de vintage Constellation.
Ik zeg doen.
Dat verschilt toch wel behoorlijk in prijs terwijl dat percentage goud niet opweegt tegen staal🙂
Ps staal is marvelous
14.700 euro en dan 40% korting? Vreemde wereld, maar prachtig horloge.
Even klein beetje offtopic, maar wat maakt de globemaster nu de globemaster of is het gewoon een naam die er aan is toegevoegd,? Want de globemaster is idd gewoon een c-shape constellation toch,? Zoals vroeger maar dan met een beetje obesitas
De Globemaster is een prachtig horloge, zeker met de blauwe wijzerplaat. Ik vind alleen combinaties van staal en goud niet zo mooi, dus ik zou eerder voor alleen staal gaan. Dat is natuurlijk persoonlijk.
40% korting is natuurlijk wel een heel aantrekkelijk aanbod, dus als je hem mooi vindt zou ik het zeker doen.
Als je dit type en deze kleur al een tijdje wilt, zou ik zeggen “absoluut, het is een koopje, ga ervoor!”, maar alleen maar omdat er 40% korting op is en je het wel mooi vindt, dan zou ik het niet doen.
Dit dus.
Het is in ieder geval een co-axiale master chronometer…dat kan belangrijk worden gevonden…
Vind hem prachtig met dat goud en donkerblauwe plaat!
Niet voor mij, omdat goud mij niet staat, maar is het wel je kleur dan had ik het zeker gedaan.
Wat ik niet snap:op de website staan onderaan bij Horloges de merken die zij voeren.
Maar Omega staat daar niet bij?
Apart.
Noot: alleen voor de 40% korting zou ik het nooit doen.
Mocht je het horloge gaan halen, maak dan even een foto van het aanbod wat er is.
Zelf heb ik al heel lang een ook niet zo gangbaar model op het lijstje staan maar nooit de knoop doorgehakt door de forse prijs.
Heb je een foto van je gedroomde uitvoering?