Wat ik niet snap:op de website staan onderaan bij Horloges de merken die zij voeren.
Maar Omega staat daar niet bij?
Apart.
Noot: alleen voor de 40% korting zou ik het nooit doen.
Wat ik niet snap:op de website staan onderaan bij Horloges de merken die zij voeren.
Maar Omega staat daar niet bij?
Apart.
Noot: alleen voor de 40% korting zou ik het nooit doen.
Mocht je het horloge gaan halen, maak dan even een foto van het aanbod wat er is.
Zelf heb ik al heel lang een ook niet zo gangbaar model op het lijstje staan maar nooit de knoop doorgehakt door de forse prijs.
Heb je een foto van je gedroomde uitvoering?
Precies. Bij twijfelen gas bij geven!!!
Er zwerft er hier ééntje op het forum rond.
Dit komt dicht in de buurt:
Maar dit is één van de mooiste:
@Anthony , kom er maar in.
Gewoon doen
Lekker man, gewoon doen. Zit ook met een soortgelijk gedachtegang en als ik jouw was had ik de knoop zo doorgehakt. Wat een knaller
Misschien ex ad? En dit is oude voorraad?
Nou, nou, nou.
Schitterend!
Mooi horloge! Ik heb de ‘gewone’ uitvoering in blauw gehad. Ik vind de afwerking werkelijk fantastisch en de band een van de fijnste stalen banden om te dragen. Daarnaast heb ik meerdere horloges gehad met Micro adjustment, maar na het instellen van mijn gewenste stand deze bijna nooit meer aangepast. Dus daarvoor zou ik het zeker niet laten.
Succes met je keuze!
Momenteel is er nog een Breitling chrono worldtimer, een dressy chopard en heel veel beaume mercier.
Als je het prachtig vind en het gaat financieel gewoon springen dan. Spijt komt te laat he stel je koopt hem niet
blauw met goud = fout
Maar ieder zijn ding. Als jij hem echt heel mooi vindt en je kunt het betalen, lekker doen. Wie zijn wij om daar wat van te vinden?
Heel veel horloges vind ik gewoon niet mooi, maar deze is TOP!! Echt mooi!!
Ik zeg doen!
Ik was een tijd geleden op zoek naar een de band van deze omdat ik denk dat het horloge op deze band echt een topper is. Maar goed , toen ik bij Omega een offerte vroeg voor een losse band, toen moest ik wel even slikken. Dat was iets van 5k ofzo; je raadt het al: niet gedaan.
Al geleverd?