Twijfel over de maat...šŸ¤”

Klein kan prima maar ik kan mij voorstellen dat je dit model een beetje iel vindt!

Wel een leuk horloge overigens maar iets groter kun jij ook prima hebben zo te zien (ik gok dat 40-42mm je beter staat?)

Samengevat: op naar de 40mm! :sunglasses:

1 like

Staat perfect hoor. Ik had hetzelfde idee met mijn BB36 (Ik kwam van meestal 42-44mm te dragen), maar na een tijdje ben je het zo gewoon geworden dat de andere groot lijken.

1 like

Oh dat rekt wel.

2 likes

Te klein

1 like

Mwahā€¦moet nĆ©t kunnen, maar voor mijn smaak iets te klein.

1 like

Ff door de niet al te zure appel heen bijten, verkopen kan altijd nogšŸ˜‰

1 like

Om in herhaling te vervallen: beter te klein dan te groot. Te klein kan eigenlijk niet tenzij het overduidelijk een dameshorloge wordt.
Echte muggezifters die over dress-watches beginnen hebben ook iets met maximale afmetingen (en die is kleiner dan deze).

2 likes

Kan prima! Probeer er een tijdje aan te wennen en als je hem dan nog te klein vindt kan je hem vast wel in het blauwe gedeelte kwijt :joy:

1 like

Eerlijk is eerlijk, hij is niet overdreven groot op jouw pols Mathijs maar ik zou hem gewoon even omhouden en kijken of het went. Wanneer je over een paar weekjes nog steeds niet overtuigd bent, zou ik afscheid nemen want dan blijft het vermoedelijk in je hoofd spelen en kun je misschien beter op zoek gaan naar een maatje groter.

1 like

Prima formaat, staat goed :+1:

2 likes

Goede maat voor je pols. Topic kan dicht.

De ā€œthatā€™s what she saidā€ grap. De grap die ik zelf zo niet wilde maken. :slight_smile: :slight_smile:

3 likes

Als je de maat niets vindt neem ik ā€˜em zo over van je :smile:

1 like

Ik begin het comfort van een kleiner horloge steeds meer te waarderen op mijn ietwat groot uitgevallen polsen. Het gevoel van ā€œcomfortā€ is natuurlijk een persoonlijke en individuele ervaring.

Voor de rest ben ik niet bezig met hoe iets er uitziet voor de buitenwereld als ik me er prettig bij voel. Mocht het iets voor jouw uitmaken vind ik de maat van het horloge je niet misstaan (ben persoonlijk alleen geen Seiko fan).

1 like

Als jij twijfelt, dan is het geen match.

Met de wetenschap dat het in het echt kleiner oogt dan van een foto vind ik hem te klein.
Maar ik vind veel horloges snel te klein.

1 like

Als jij hem te klein vindt, dan is ie voor jou te klein en als jij hem te groot vindt is ie voor jou te groot. Kwestie van persoonlijke beleving.:thinking:

Ik vind hem goed staan, maar ik ben ik.:slightly_smiling_face:

1 like

Dank iedereen voor de reacties!

Uiteraard raar om een topic te openen en dan zelf niet meer aanwezig zijnā€¦ Echter heb ik gisteren (in principe) afscheid moeten nemen van een dierbare dus dan boeit zoā€™n horloge of maat of wat dan ook ineens niets meerā€¦

Ik ga het inderdaad eerst een poosje dragen. Zie hier het verschil tov vandaag;

3 likes

Jakkesā€¦ Sterkte gewenst!

2 likes

Dank, maar zeg maar jij hoor. We schelen nog geen 15jrā€¦ Poeh nu ik dat zeg klink ik toch wel oud ineensā€¦

Ja inderdaad! Daar ook super blij mee, anders was ie allang al weg.:stuck_out_tongue_winking_eye:

HahahašŸ¤£

Dat is inderdaad minder relavant voor mij, maar ga hem deze week maar eens proberen als meer dresser achtig. In mijn ogen; subtiel aanwezigšŸ™‚

3 likes

Dankā€¦ Het kan elk moment gebeuren of nog een week duren bv. Zet je weer ff met beide benen op de grond.

2 likes

Te klein !

1 like