Ik heb zelf onlangs ook dit model gekocht. In het begin wist ik ook niet of de kleine diameter wel zou bevallen, maar ik ben er inmiddels aan gewend. Het staat ontzettend chique naar mijn mening! Ik kan overigens aanraden om het stalen bandje te vervangen door leer, dat doet hem toch net iets meer eer aan
Strekte. Het ergste is weten dat je elk moment iemand zal verliezen en eigenlijk zitten wachten tot het gebeurt terwijl je ze ziet afzien.
Staat perfect hoor. Een goede maat wat mij betreft.
Sterkte met het verlies.
Draag zelf graag tussen 40 / 42 mm.
Maar deze 5 staat je
Ik draag altijd ākleineā horloges: ik heb een Omega handwinder van 32mm (gezien de lugs draagt hij overigens veel groter), een Nomos van 35mm en een Rolex van 34mm. Het zijn klassieke maten en dat staat naar mijn mening mooier dan te grote horloges. Zeker als je vaak in pak op het werk zit.
Ik sluit me dan ook aan bij wat iemand hiervoor al zei: je zult eerder te grote horloges dragen dan te kleine. Zolang het geen vrouwenhorloge is en het horloge niet compleet uit proportie is op de pols, zal een ākleineā maat van 34-38mm goed staan. Ook dit Seikootje staat leuk!
Niks meer aan doen! Juist mooi iets kleiner op een wat grote(re) pols
misschien even wennen maar het formaat past prima
Goede tip inderdaad, ga ik even naar op zoek.
Dank, precies⦠Het enige minimale positieve ervan is dat je nog de kans hebt om afscheid te nemenā¦
Verder iedereen ook dank uiteraard!
Ook voor de meningen uiteraard, ik ga het deze week nog eens proberen en ook tov de Hamilton of SKXā¦
Deze vraag vraagt om een poll!
- Te klein
- Precies goed
- Te groot?
0 stemmers
Haha u vraagtā¦
Sterkte met het verlies
Je kan ook de band op de kleinste stand knijpen dan oogt ie groter. Maar ik denk dat het kwaad al geschied is. Deze ga je nooit groot vinden. En je vind hem te klein. Netto. Polstijd -80%