Ik heb ‘m nog niet gepast, wil ik inderdaad wel nog eens doen.
Staal? Neh! Leer is veel mooier
Zenith
KOPUH. MAAR ALLEEN MET COOORROOOOONAAAAA KORTINGGGGGG.
Neem aan dat Zenith gewoon Chinees is toch?
Die 38 is een topper. Heb de mijne bijna twee jaar en is een vaste kracht in de rotatie.
Laat maar weten of je meer motivatie nodig hebt
Dat is een bekend gevoel waar we vroeg of laat allemaal mee te kampen krijgen
Doorzetten en de Primero kopen!
Sowieso die Seagull, kost je als je hem slim koopt net 160 euro.
Daar van genieten en lekker doorsparen voor die Zenith
Tudor heeft zeker zijn eigen karakter en dus zeker bestaansrecht als merk los van Rolex. Zeker kan je hier een liefhebber van zijn! Ik bedoel alleen in de situatie dat je bijvoorbeeld per se een Submariner wil en halverwege maar een Black Bay koopt omdat je geen geduld hebt, dan krijg je naar grote waarschijnlijkheid spijt!
dat Chinese model is volgensmij een namaak, zag laatst een filmpje die er 2 vergeleek en die gaf aan dat de originele op beide subdials een wijzertje met zo’n staartje had ipv op 1 van de 2
Dat klopt. Ik snap dat soort redeneringen ook nooit. Mijn advies zou dan zijn om als zoethouder iets tot 300 Euro ofzo te kopen. Een Tudor is een dure ‘zoethouder’
En fijne foto’s!
Oww yes! Say no more😜
Precies, dat is toch weer de helft van je budget ‘weggooien’. Bij mij helpt het ook wel eens om een van mijn huidige horloges met stalen banden van een NATO of leren band voorzien. Dan lijkt het net of je een nieuwe hebt! En je bent zelfs <100 eu kwijt.
Liever 1x ‘Wauw!!’ dan 4x ‘Hmm’ als je het mij vraagt.
Maar dan moet je dus wel zeker weten dat die Primero jou dat wauw-gevoel geeft
Je moet eerst een grail geprobeerd hebben, doe je dat niet dan blijft het toch knagen en zit je geld al in goede andere horloges. En passen, een paar keer passen.
U zult het Licht zien en wijsheid zal Uw deel zijn.
Jullie mening is unaniem, en overduidelijk.
Duwt me toch weer in de richting van de ZEP:+1:
Verder sparen dus, en de prijs verhoging even te boven komen.
Das een goeie idd!
Geloof me, als het gevoel bij de Zenith goed is, dan is het het helemaal waard om even te wachten. Vooral het goede gevoel als je naar je pols kijkt en kan denken: “Ik heb ‘m”.