Neh! niet zo mooi!
Prachtig horloge!
Knappe Zenith
Doorsparen natuurlijk.
Doorsparen, en mijn seagull uit het blauwe gedeelte kopen
Naar mijn weten heb ik de ZEP gekocht van @anon8024582HF.
Dacht eerst om m weg te doen maar de liefde voor het horloge is alleen maar toegenomen . Kan m van harte aanbevelen
Dat zeg ik
Jij hebt idd de versie op staal gekocht
Als de droom niet langer de droom is, waarom dan nog achtervolgen?
En overigens herkenbaar.
Idd gewoon lekker doorsparen en deze laten gaan.
Ik laat ze altijd even een maandje rusten voordat ik aanschaf, ben ik er dan nog fan van dan komt het waarschijnlijk goed, maar al heel wishes zijn afgevallen omdat ze toch net niet het ultieme gevoel hebben na een tijdje.
En daar ik geen flipperaar ben valt het dus af.
Klopt helemaal.
Ik denk er hetzelfde over, daarom ook nog geen haast gehad met kopen.
maar ik moet zeggen, de liefde voor deze blijft! Heb er al een aantal manden, en nog steeds, last van
Je gaat er toch aan vast houden!
Mooiste horloge wat er is op het ogenblik.
Ik vindt deze kastvorm niet mooi! maar smaken verschillen gelukkig, anders liepen we allemaal met hetzelfde klokkie.
Vind ik ook hoor! Zou een beetje saai worden.
1 Als je het horloge nog niet in het echt hebt gezien, heb je nog niets gezien. Stop met internet plaatjes kijken en ga asap naar de Boutique.
2 Beter een geweldig horloge dan 10 die wel gaan.
3 Probeer zeker ook de 42 mm. Ik vond de 38 mm, hoewel niet zoals origineel, echt te klein op mijn pols van 17.5 cm.
4 Bij Zenith geven ze enorme kortingen. De mijne gekocht in Zenith Boutique voor 4900,–
5 De blauwe subdial, alhoewel niet zoals origineel, kan echt beter bovenop liggen. Dan heb je ook nog wat aan de chronograaf.
Dan lijkt het goed en kun je gaan kopen
Vast veel plezier ermee.
Zenith boutique? Waar vindt ik die?
Maar waarschijnlijk zijn ook daar de prijzen verhoogt
Hoi BMWtje1, leuke vraag over je onrustige gemoed. Ben je echt wel zo doelgericht 100 procent gericht op de Zenith? Bij twijfel gewoon wachten en je zelf heerlijk de tijd gunnen. Dat is zo fijn! Niets moet, doe het dan als je volkomen zeker bent. Succes!
In o.a. Dubai.
Maar gelukkig hebben we altijd Chrono: https://www.chrono24.com/zenith/el-primero-36000-vph--id11603784.htm
Daar kun je hem toch niet voor laten liggen.