Twijfel steinhart

Ik twijfel tussen volgende modellen van steinhart.
Laat maar komen…

5 likes

De eerste!

De nodate uiteraard…
Oh wacht… de date op 6 uiteraard!
(Als je de 0 van de bezel op de 12 uur van de tweede tijdzone zet, heb je gewoon een 2e (12-uurs) tijd…)

2 likes

Die tweede…beauty

1 like

de ocean premium van titanium is een top horloge maar is met 42mm en rechte lugs wel redelijk groot. van de GMT op jubilee is ook een 39mm die misschien beter past afhankelijk van je pols. De movement in de ocean premium is beter en zou ook beter moeten lopen.

Eerste!!! :smiley:

De onderste heeft nog een tikkeltje een eigen smoel, die zou ik doen

7 likes

De eerste. Vind dat blauw van die 2e erg lelijk.

1 like

Nummer 2, beauty

Inderdaad, de eerste is weinig origineel en de tweede heeft “eigen” kenmerken :+1:

De tweede dus :wink:

2 likes

Onderste is een beauty :heart_eyes:

De eerste

1 like

De GMT

Tweede, meer eigen smoel.

De eerste. Een open caseback op een duiker is geen porum.

Daarom juist de eerste, een Steinhart met een eigen smoel is geen echte Steinhart :wink:

2 likes

Tweede. Lager kopie gehalte en ook best gaaf dat hij in titanium is (zie ik op de wijzerplaat, althans).

Eerste, erg leuk ding weet ik uit ervaring.

Alles van Steinhart loopt goed is mijn ervaring. Het zijn de meest nauwkeurige ETA’s die ik heb gehad. Zelfs mijn Sinn loopt nieuw uit de doos niet zo strak als de Steinharts. Wel heeft het een betere schock protectie meen ik.

Maarreh, ik zou lekker de GMT nemen, veul mooier en in 39mm te krijgen. Lekker frisse kleueren en het titanium is zo grauw. Liever wat bling maar succes met de keuze!

2 likes

De eerste.

Btw de tweede titanium versie krast als een dolle. :neutral_face:

1 like