De eerste natuurlijk, als je toch al voor Steinhart gaat.
De eerste
Het is grade 2 titanium grade 5 was beter geweest, jammer want het is best een gaaf horloge.
De eerste uiteraard. Heb zelf een 4 tal Steinharts gehad en nu nog 1 flieger in de box. Super sympathiek merk met een perfecte prijs/ kwaliteits niveau!. In Aken net over de grens in de Lindestrasse nr 11 kun je ze direct kopen.
Tweede is veel mooier wat mij betreft. Band is mooier, datumlokatie veel beter, geen vergrootglas op het glas gelijmd, geen potsierlijke bezel, straffe rechttoe rechtaan wijzers. Voor mij zou de keuze makkelijk zijn, maar ik hoef en zal deze niet te maken.
Ik zou ook twijfelen over een Steinhart, maar als ik een pistool op mijn hoofd krijg… de tweede. Dat lijkt nog een beetje op iets wat ze zelf verzonnen hebben. De eerste is gewoon een schaamteloze kopie.
Tikkie duurder maar dan heb je een mooie combi van beide.
https://www.steinhartwatches.de/de/taucheruhren/ocean-titanium-500-premium-739.html
De eerste. Van de tweede vind ik de wijzers lelijk en de kleuren saai.
De tweede en wel hierom: de wijzers!
Superstrak en dus ideaal voor no-nonsens tijd aflezen.
Doorkijk-bodem is ook fraai!
OVM39 natuurlijk
En anders de 500. De GMT is mooi maar lijkt te veel op een Rolex.
Ik vind persoonlijk met een cyclops, pepsi bezel en Mercedes wijzers de eerste… Hmmmm. Niet origineel.
De tweede vind ik meer een eigen stijl hebben en ook een mooie kleurcombinatie hebben. Het titanium maakt het wat interessanter. En is dat een keramische bezel?
Ik weet echter niet wat voor uurwerken er in zitten
De eerste
Zonder twijfel… de eerste.
Geen van beide ook een optie?
Zonder gekkigheid, ik zou voor de tweede gaan. Die heeft nog enigszins een eigen look en is geen replica model.
Bij twijfel allebei kopen, een tijdje dragen en wellicht eentje doorflipperen…
Dammit, ik zei net dat ze lelijk waren.
You’re no pleasure galf .
Tweede:
Geen lelijke datepukkel en lekkere dikke wijzers. Meer eigenzinnig
LOL
Ik had eerst geantwoord en zag pas daarna wat je erboven had gezegd.
Is idd ietwat tegen de haren in…
Deze ook, maar vind ik de mooiste.
“Hommage” houdt me altijd tegen qua Steinhart.
GMT in 39 mm