Oh ja, hoe kon ik hem vergeten.
Een open deur die ik graag intrap. Was al verbaasd dat hij niet eerder genoemd was.
Let ook op de hoogte. De Mido Ocean Star 200 Captain is nog geen 12mm hoog en dat draagt ook bij aan het draagcomfort.

Doxa zit er ook heel mooi uit
Ook mooi, maar heb inmiddels gemerkt dat ik 39mm toch iets te klein vind
Goed argument!
Heb ik die altijd over het hoofd gezien?
Welke is dat?
Zou de keus voor titanium of staal doorslaggevend kunnen zijn? Ik heb in ieder geval geen hekel aan wat gewicht om de pols
Andere optie in 41mm nu scherp geprijsd
Deze heb ik ook gezien, maar wil liever een mechanisch uurwerk (vraag me niet waarom)
Even voor de beeldvorming van mijn voorkeuren:
Ben erg benieuwd naar de wijzerplaten van de Mido’s.
Naast automatische uurwerken wil ik van een dial kunnen genieten wanneer ik er naar kijk (ja, ja, ik weet het.Oris is daarin heel erg mooi)
Ah, quartz, vandaar dat ik die nooit gezien heb. 
Ja, maar de datum dan op de 3… Dat is bij mij een dingetje…

Ik heb al een Breitling met dezelfde kleur wijzerplaat. Ik heb nog niets in het zwart dus dat zal hoogstwaarschijnlijk de kleur worden. Ben gecharmeerd van lichtgele/creme indeling (hoe zeg je dat? indices? hourmarkers?) a la Tudor blackbay. Ik heb op schiphol deze week al de Seamaster Bond version gezien. De Certina schijnt er qua kleurstelling op te lijken dus ben benieuwd. Hoop dat Bouman hem op voorraad heeft, dan ga ik even onder het werk langs. ( en hoop dat zij een beetje korting geven)
Baltic aquascaphe en echo/neutra hebben ook mooie automatische divers in deze prijsklasse.