Twijfel Twijfel

Ik ben een tijdje bezig geweest met een Baltic aquascaphe, maar 39mm is mij toch iets te klein. helemaal als de bezel wat dikker is. Leek mij wel een supermooi horloge en mooi alternatief voor de Rado captain Cook

Dank jullie allemaal voor de adviezen. Ik heb de knoop doorgehakt en onderstaand horloge aangeschaft. Heel vriendelijk geholpen bij Bouman (wanneer je in de file staat en het niet dreigt te redden, geef even een belletje, dan wachten we op je) twijfelde nog tussen de Mido en deze. Onderstaande heeft gewonnen:

In het echt (nog) mooier. Ik was bang dat het geel te geel zou zijn, maar het is meer crème.

13 likes

Nice! Leuk merk en model! Hoe draagt dat, een titanium?

1 like

Mooi uitstraling, veel plezier ervan :ok_hand:

1 like

Mooi man, gefeliciteerd!

1 like

Ik ben wat zwaardere horloges gewend en houd daar wel van. Toen ik deze aanpakte en omdeed had ik in eerste instantie van: wat licht, lijk wel blik. Maar went snel en draagt zeer comfortabel.

1 like

Wat maakte dat de Certina het van de Mido heeft gewonnen?

Ik ben een Certina fan, zeker van dit type, maar vind de Mido ook erg mooi.

1 like

Was een close call. De Mido ( zwarte Seastar 200, Titanium en zwarte dial met “golfjes” ) was heel erg mooi met als pluspunt de bewerkte dial en iets dunner in afmeting. Reden dat het de Certina is geworden was dat de dial mooi diep zwart gelakt is en de Mido op bijna elk uur een rondje had. Dat viel me op en maakte het allemaal té rond in de wijzerplaat ( kan het niet echt uitleggen) Als laatste sprak het merk Certina (sinds 1888) mij iets meer an

1 like

Veel plezier met de NA.

Voor de latere lezers met interesse in een Certina:

631 euro met 25% code

Goeie keuze zeg. Wat een mooi ding. Veel plezier ervan.

1 like

Heel veel plezier van je schitterende NA !!!

1 like

Voor diegene die niet van een keramieken bezel houden dan.

1 like

Ok, thanks! Veel draagplezier van de Certina.

1 like