Two-Tone: beter dan staal? ⭐️

Hi medeliefhebbers,

Over smaak valt niet te twisten: de een houdt van dressers, de ander van divers en weer iemand anders houdt van fliegers (of van allemaal :wink:).

Zo ook over het materiaalgebruik in een horloge. De een zweert bij two-tone horloges, terwijl de ander hier niets van moet hebben. Liever een stuk staal om de pols dan het afgewisseld met wat edelmetaal.

Wat is jullie mening hierover? :point_down:t3:

Foto hieronder ter beeldvorming. Zelf ben ik wel fan van de two-tones :smiley:

9 likes

Goud > TT > Staal.

2 likes

Two tone is mooier dan alleen staal vind ik

2 likes

Absoluut geen fan van two-tone :v:

Of ingetogen staal of all the way :v:

7 likes

Goud>TT>Staal

Zo de tone is weer gezet hoor

12 likes

Ik vind het allemaal prachtig. Alleen jammer dat goud erg zacht materiaal is waardoor het een stukje minder duurzaam is dan gewoon staal :slight_smile:

2 likes

Prachtige Day-Date :clap:

1 like

Ik zou nog wel een keer een TT -horloge willen, maar dan wel staal erbij blijven houden

1 like

Afhankelijk van het horloge, doe mij maar bijvoorbeeld een stalen RO en een mooie rose gouden Constellation.
Oja en TT…dat is een leuke Audi.

1 like

Two tone, best of both worlds. :ok_hand:

1 like

Wijzerplaat is iets flets…
En bicolor moet wel bij de gelegenheid passen.

1 like

Ik vind two tone prachtig, maar ik ben er zelf helaas te stijlvol voor.

20 likes

Leuk topic.
Bruine bonen. Rijst. BB met R.

1 like

Roségoud ->

2 likes

image

3 likes

Ik heb de tijd nog meegemaakt dat je nog niet dood met een two tone wilde worden aangetroffen.:skull: Dat moet nog een beetje slijten, denk ik.:wink: Dus doe mij maar gewoon staal.

1 like

Band volledig staal (bij stalen kast) of volledig goud (bij gouden kast).
Ik vind ‘two tone’ toch wat afleiden van het horloge, óók als het horloge zélf beide kleurtjes heeft. Groot kermisgehalte…

2 likes

Het gemiddelde two tone horloge is verguld. Kortom, een no go!

1 like

Maar dit is Rolex dus massief en niet verguld zover ik weet.

1 like

Gezien de prijzen van gouden horloges is een toe toon horloge soms wel een alternatief als je echt iets met goud wilt. De premium die je betaalt voor een volledig gouden horloge is vaak totaal niet in verhouding.

1 like