en dan ook nog zonder aan te geven waar aan ze dat zien…
En vaak hebben ze het nog bij het rechte eind ook.
Als je er n stuk of 4 heb gehad, dan zie je dat echt wel!
Enige wat me opviel was de rand van het glas. Voor de rest geen gekke dingen op zich.
De strap is overigens sowieso niet OEM.
TS Reageert overigens alleen niet meer via de PB’s. Interesse in de waarde is wel groot
Ik zie niks gek aan het randje, alleen dat ie aardig beschadigd is. Denk dat de waarde hooguit €250 mssn €300 is als ie kompleet was.
Goed verhaal inderdaad. Die U-Boats kon je vroeger kopen bij De Rode Winkel, Dennis Herenmode en Nero Fashion, dus dan weet je al wat voor soort horloges het waren
Overigens heb ik er ook eentje gekocht toen ie in een automatische uitvoering uitkwam, vond die 12-4-8 wijzerplaat wel erg mooi
Wel grappig dat ze nu schier onbetaalbaar zijn en elk jaar op Baselworld aanwezig zijn met hun steeds extravaganter wordende modellen.
Voor elke serieuze reactie en antwoord hardstikke bedankt!! Kon gisteren niet meer reageren omdat ik het maximale aantal posts had geplaatst. Heren bedankt
Wat een verschrikkelijk lelijke klok. Vind ze nog erger dan. Ach laat ook maar. Ieder zijn ding toch. Fijne avond allemaal!
Werd er om je mening gevraagd knul?
Ja mijn Zoon. Dat werd het zeker.
Ok paps…
Niet zo een neerbuigende toon aanslaan. En zeker niet tegen mensen die je niet kent. Erg onbeschoft.
Sorry paps!
[taalpurist]
“Dat werd het zeker” … dacht dat ze bij de oude generatie nog wel wat grammatica leerde. “Dat werd er zeker”
[/taalpurist]
Jij vind het een lelijke klok!
Andere mensen kunnen hem prachtig vinden.
Jij kan niet voor iedereen oordelen…
Volgens mij zeg ik toch duidelijk dat ik het een lelijke klok vind. Wat een kansloze bedoeling is dit zeg. Stelletje kleuters.
Zie jij ergens een IK vorm?
[quote=“Thechip, post:99, topic:96562”]
Wat een kansloze bedoeling is dit zeg. Stelletje kleuters.
[/quote/]
en jij maakt er nu een soap van…