U boat: te doen of niet?

Ik kan ernstig goedkoop aan een bronzen U-boat Chimera komen. Nou ben ik helemaal niet thuis in dit merk. Maar dit is wel een zeer heftig apparaat! En daar houd ik wel van… Wat vinden jullie?

https://www.premiumwatches.com/media/image/6946-2.jpg

3 likes

Erg mooi horloge.
Ik hou wel van groot en grof :wink:

1 like

Als jij hem mooi vind doen.
Ik vind het enkel leuk dat sommige mensen dit mooi vinden. Kortom niks voor mij. :wink:

1 like

Te heftig voor mij, wel mooi om te zien.
Enne, wie zijn wij? Doen wanneer je het mooi vind! :+1:

Ernstig goedkoop? Enig idee van historie en hoe echt hij is?

Het is niet mijn ding, maar als hij echt is, en ernstig goedkoop, kun je er wellicht een ernstig goede deal aan hebben.

O, btw: dit is een plaatje van internet, de klok waar het om gaat is helemaal brons, dus niet met de zwarte bezel zoals op de eerste foto…

hij zou 3750 moeten kosten. op Chrono24 zie ik ze niet onder de 5K…
Alles zit er bij, dus ook de papieren. maar dergelijke aankopen laat ik altijd even “keuren” op echtheid :slight_smile:

Dat is sowieso verstandig. Denk er wel aan dat ook op Chrono24 het om vraagprijzen gaat. Dan nog kan er idd best een mooi verschil zijn qua prijs.

Als je hem echt mooi vindt en je wilt hem graag, dan kun je het doen. Ik zou het niet doen in de hoop er 1K winst mee te pakken, ik denk dat er maar een beperkte markt is voor dit soort klokjes.

5 likes

Als hij echt is en jij er blij van wordt, doen. Persoonlijk vind ik dit klokken die er 10x goedkoper uitzien dan ze zijn. Dezelfde looks vind je bij tig mode- en budgetmerken op Chinese basis…

3 likes

Was je ernaar op zoek en kwam je deze tegen, of denk je erover hem te kopen omdat hij scherp geprijsd is?

Ik vind zelf het materiaal erg mooi, maar dit horloge helemaal niet.

Je moet natuurlijk doen wat bij jou goed aanvoelt…een dikkerd is het zeker :wink:

Maar eur 3750?!!! You’ve gotta be kidding :scream:

2 likes

Exact mijn gedachten.

Stel je voor dat je net zit te dubben tussen een verse Speedmaster of een Datejust, komt dit horloge voorbij voor hetzelfde geld. Zou lastig kiezen zijn hoor :zipper_mouth_face:

3 likes

Ik zou deze links laten liggen en zoeken (bijsparen) naar een panerai…

1 like

Je zette me op het verkeerde been: dacht je voor rond de 200 EURO an de bak kon… :fearful:

3 likes

Ik zou 100 euro al te veel vinden voor een kermishorloge als dit, laat staat meer dan 3k :zipper_mouth:

11 likes

Als die duizenden euro’s je in de broek branden als ware het 50 euro in de mijne zou ik zeggen: doe wat je niet laten kan.

Ernstig goedkoop zou voor mij in dit geval €3,75 zijn, en zelfs dan zou ik dat geld anders besteden.
Kortom, niet mijn kopje thee.

4 likes

3750 euro , allememaggies.
Nog niet in 3750 jaar!

:point_up_2:

2 likes

Ik kan me voorstellen dat je bij inruil (heel) blij mag zijn als je 2k terugkrijgt. Ik vind het dus niet ernstig goedkoop.

3 likes