Überhaupt nog zin om je horloge aan te bieden aan de 'inkoop-juweliers'?

Nee het heeft volgens mij überhaupt geen zin. De juwelier kan maar een horloge per klant verkopen en dan verkoopt hij liever een nieuwe dan jouw tweedehands klokje. Ook geen gedoe met garantie. Volgens mij moet hij ook weer BTW afdragen dus dat gaat ook van z’n marge af. Je zou kunnen overwegen in consignatie te laten verkopen, scheelt in ieder geval de BTW.

1 like

Da’s waar ook, GK Watches is niet in Rotterdam, maar in Schiedam gevestigd :wink:

Sommige mensen betalen graag premiumprijzen voor extra service :wink:

Ruud v clockwise heeft soms wat oudere modellen, fillipuci ook. En zo zijn er wel meer.

1 like

Deze “HF helden” hebben hier op het forum inderdaad een hele goede reputatie opgebouwd. Eentje die zij ook heel graag willen behouden. En dat is ook geld waard. Als je bij 3 aankopen 100 EURO meer betaalt voor betere service, of na drie keer 1 keer het schip ingaat voor EUR 500 euro, omdat er reparaties en beurten nodig zijn, weet ik wel wat ik kies.

Daarom is het een keuze :wink:

1 like

Jouw Eberhard is anders in Italië een topklok, waar ze de neus ophalen voor bijvoorbeeld Omega. Dus de locatie bepaald ook iets

??? Bij mijn weten is een vintage Omega Speedmaster bon ton in Italië…

Hmm de Vintages weet ik niet maar het hedendaagse een stuk minder

inderdaad. Als ik daar een zgan horloge koop, dan is hij ook inderdaad zgan en niet rondom verampeneerd. Voor die zekerheid betaal ik graag wat meer (als dat überhaupt al het geval is)

Die Facebook groepen die hier genoemd worden zijn dat over het algemeen gesloten groepen? Hoe kom je daarbij?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Waar verkoop je dan op Facebook, op je eigen account of op een of andere groep?

Groepen. Er zijn er een aantal. Was daar in korte tijd wat horloges kwijt.

Thanx. Zou je er n paar kunnen noemen?

Horloge te koop 2.0. Daar zit ik ook nog in. De anderen is zelf even zoeken. Sommigen barsten van de replica’s dus die kun je links laten liggen.

Heb ook weleens zulke inkopers benaderd. Sommige reageren niet eens. Als je geen interesse hebt prima, maar laat dat dan even weten, wel zo netjes is mijn mening.

1 like