@Anthony we hebben het hier al eens over gehad he? Beter van weg blijven toch?
De MK 1 staat overigens ook hoog op mijn lijstje, om niet te zeggen op nr1. Sorry, geen sorry. Als ik hem na een jaar niet gevonden heb, dan gaat er een ander model op nr 1 komen.
Wel jammer want de staat is dusdanig bagger dat ik me niet voor kan stellen dat iemand deze heeft gepimpd om 'm te verkopen. Dan was ik iig ook even met de polywatch en het polijstdoekje aan de gang gegaan.
Maar wel weer een gesigneerde kroon.
Ik wil stiekem het 3-tal compleet hebben. Naast elkaar in een watch roll en klaar.
Dank! De MK1’s hebben allemaal een redelijk aangetaste wijzerplaat maar leuk om in de gaten te houden. Zeker nu ik weet dat ik concurreer met @Colnago !
No go inderdaad, thanks. Weet jij toevallig waarom specifiek deze redial zo vaak voorbij komt?
Ga ik doen maar het wordt wel een meerjarenproject vrees ik. Is dit jouw setje? Echt prachtig, lijken wel alle drie bijna nos.
Nog tips qua sites om in de gaten te houden? Hou nu de Italiaanse baai, Italiaanse marktplaats en Vinted in de gaten.
Beschadigde UG wijzerplaten worden wel eens vervangen door (makkelijker te vinden) wijzerplaten van Perseo of Cortebert. Deze worden dan opnieuw opgemaakt met het logo van Universal Genève.
Yes, erg blij mee!
Met name de Mk1 en Mk3 zijn lastig te vinden, laat staan in goede staat.