Goedeavond!
Ik sta op het punt om dit horloge te kopen maar zie ik in mijn enthousiasme iets over het hoofd, scheurtjes of iets dergelijks?
Helaas alleen foto’s van de voorkant…
Dank!
Goedeavond!
Ik sta op het punt om dit horloge te kopen maar zie ik in mijn enthousiasme iets over het hoofd, scheurtjes of iets dergelijks?
Helaas alleen foto’s van de voorkant…
Dank!
Ik zou ook de achterkant willen zien. Er zijn ook FS modellken heruitgegeven zonder FS nummer en mogen dus eigenlijk de naam niet dragen. De plaat lijkt me niet helemaal smetteloos.
Waar zie jij problemen als ik vragen mag?
Zie de diverse stippen op de wp.
Duidelijk een gedragen horloge Ziet er verder volgens mij in orde uit.
Thanks, we gaan het gokje nemen, the price is also right…
Voor mijn lering en vermaak, wat is de achtergrond en bijzonderheid van een UG FS?
Zie o.a. het artikel waar Pjotr naar verwijst. Kort door de bocht: uitgegeven voor de Italiaanse spoorwegen.
En UG was top
Ze zijn gewoon mooi, vooral die MkII.
Incomming! Ik ben echt heel benieuwd…
Leuke aankoop!
Dank! Ik zit al zeker een jaar te loeren maar kwam maar steeds niet de juiste deal tegen.
Ik kwam het horloge op een GTG tegen en was direct om Na een paar mnd had ik er een gevonden. Eerdaags ga ik er een nieuw bandje op zetten. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
Voor meer leesvoer.
Ik ben tot de conclusie gekomen (nu ik een MKII heb) dat ik de MKI wel mooier zou kunnen vinden nog. Niet dat ik de II weg doe.
De mk1 en mk2 hebben een emaille wijzerplaat wat het een bijzondere look geeft…