Ik vind het wel slim van ze. zo proberen ze mensen te weren die slechte bedoelingen hebben of alleen maar willen verkopen/kopen zoals handelaren en verder niks inbrengen. Want als je eenmaal toegelaten bent kan je ook verkoop-topics maken.
Uhrforum is een aanrader. De inschrijving is inderdaad omslachtig. Je niet laten afschrikken door vervelende vragen. Even doorbijten, in je beste Duits :+
Veel koopmogelijkheden. Steeds goed ervaringen gehad. Veel mooie fotoās.
Misschien een tip voor dit forum : dagelijks wordt er in een draadje gepost wat de forumleden om de pols hebben. Geen gemor of het wel de gepaste dag is :#
Ik kijk er ook regelmatig, er staan daar wat vaker titan uhren te koop, ik heb familie en collegaās in Dld wonen, kan het daar laten bezorgen, en zij nemen het mee.
Daar heb je geen mensen die ff googelen, op hf komen, ff inloggen en dan gelijk iets vragen zonder zich in te lezen.
Hier zijn ook regelmatig discussies over mensen die 1, 2, 3 post hebben
Heel veel meer info op dit forum als op het onze. ik vind het verdedigbaar om kwaliteit boven kwantiteit te stellen. Je komt door de toetsing indien je je kwaliteit kan aantonen.
Gute Nachtā¦
Sommige vergeten nog wel eens dat ze gast zijn op
een forum en net als bij mij thuis, of je gedraagt
je, of je komt de deur niet in
's lands wijs⦠etc.
Bij TZ-UK is er soort van Old boys network, de Duitsers hebben blijkbaar ook principes om te voorkomen dat taal-gebrekkigen hun interne markt afromen. Waarom zou zou je niet aan de voorwaarden van een specifiek forum houden?
In Nederland moet alles regel-arm en vrijblijvend. Als er regels zijn omtrent het toetreden van het (ver)koopforum, het vermijden van bepaalde platgetreden topics. staan we op onze achterste benen terwijl we ons ook mogen afvragen of onze bijdrage iets toevoegt aan de meerdere eer en glorie van ons luisterrijk forum.
Is een prettig forum, met een prettige omgang. Iets minder vrijblijvend dan āonsā forum hier. Niets mis mee. Watchlounge is trouwens ook een prettig duits forum.
Hahaha, herkenbaar. Ik kwam er ook niet op. Niks mis met die pruissen. Ze moeten gewoon op de website vermelden āAlleen voor Duitsersā. Klar? Fertig!!
Hahaha, herkenbaar. Ik kwam er ook niet op. Niks
mis met die pruissen. Ze moeten gewoon op de
website vermelden āAlleen voor Duitsersā. Klar?
Fertig!!
Helemaal niet hoor! Ik had juist duidelijk aangegeven dat mān Duits erg gebrekkig is, maar wel gemotiveerd dat ik een passie voor horloges heb. Binnen een paar dagen toegelaten.