beste leden,
vroeg me af of jullie ervaring hebben met aankopen om uhrforum in Duitsland?
wat is wijsheid qua betalingen en de verzending van eventuele aankoop daar?
Hoor het graag van jullie
beste leden,
vroeg me af of jullie ervaring hebben met aankopen om uhrforum in Duitsland?
wat is wijsheid qua betalingen en de verzending van eventuele aankoop daar?
Hoor het graag van jullie
Heb er net verkocht…tis een duidelijk forum, met stricte regels…afgesproken bij Mac Donalds aan rand van stad deels cash en deels PayPal for Friends …leuke ervaring, heb je speciale vragen hoor ik het wel gr…beter wel zelf bekijken ook afhankelijk hoelang iemand lid is, en feedback heeft gekregen
Ik heb deze onlangs gekocht via uhrforum.
Prima contact gehad vooruit betaald en bom proof verpakt ontvangen.
Heel blij mee.
Denk dat het vergelijkbaar is met HF.
ik dacht daar iets te kopen maar het is lastig om het te halen dus zou het verstuurd moeten worden.
Wat is veilig qua betaling en verzending ?
Ja gewoon PayPal of bankoverschrijving en verzending met DHL. Ook daar zitten rotboeven dus wel de gebruiker checken. Tot nu toe zelf geen slechte ervaringen.
waarmee heb je de betaling voldaan ?
heb je niet echt de zekerheid . of?
Gewoon overgemaakt op zijn rekening via paypal als vriend.
Anders moet hij nog daarover betalen.
Maar zijn adres stond ook bij de advertentie.
Maar net zoals hier moet je ook een beetje vertrouwen hebben in de mens.
Zekerheid heb je nooit zelfs als je contant wil betalen kan je beroofd worden!
daar heb je wel gelijk in, maar dacht vraag het even hier of mensen ervaring mee hebben.
hoe is dan na te gaan hoelang iemand lid is en zijn beoordelingen?
In het topic: user bewerten user
Hier enkel goede ervaringen met UF tot nu toe!
.
Gr, HJR
Ik heb zelf heel veel goede ervaringen met Uhrforum. Altijd zeer correcte verkopers.
Gebruikersnaam in de zoekfunctie van het forum levert vaak genoeg ervaringen op. Anders is het waarschijnlijk een nieuwer lid
Betaling altijd via SEPA of PayPal. Altijd goed gegaan
Onlangs een vintage Citizen via uhrforum aangekocht. Verliep prima. Verzending met DHL.
top bedankt
bedankt voor de tips!!
De meeste tweedehands horloges, die ik heb, komen van Uhrforum/angebote. Ik heb daar prima ervaringen opgedaan. Het scheelt waarschijnlijk, dat ik een postadres heb in Bad Bentheim. User bewerten user is altijd mijn informatiebron om een goede afweging te maken om wel of niet met een verkoper in zee te gaan. De prijzen zijn veelal redelijk. Google translate is een goede vriend.
ja dat heb ik inderdaad gezien dat je waarschijnlijk met de verzending stuk goedkoper uit bent dan hier. enige idee hoelang moet je lid zijn om met iemand te kunnen schrijven?
Heb ook verscheidene horloges ver en gekocht, tot op heden geen klagen.
Het blijft wel altijd opletten zoals altijd en overal.
Prima, net als bij het HF kijk ik even naar de referenties!