Uhrforum ervaringen

Jazeker, betalen via paypal family and friends! Dat doen ze daar allemaal. Verder is het eigenlijk hetzelfde als hier. Maar dan duits natuurlijk

2 likes

Ik ben al een tijdje lid van Uhrforum , gekocht en verkocht .
Nooit problemen gehad . Duits vertaling met google translate werkt het best als je van NL vertaald naar Engels en dan naar Duits en ter controle terug naar NL .
Succes @Tare81 .

bedankt voor de tip en het delen van je ervaring, sowieso met mij maar misschien hebben er ook andere leden er wat aan.

Google gebruikt altijd Engels als tussentaal als je iets vertaalt naar een andere taal dan Engels. Dus je kunt het beste gelijk in het Engels typen en dan laten vertalen naar de gewenste taal.
De meeste Duitsers op UF communiceren overigens netjes in het Engels. Zelf schrijf ik in het Engels en geef ik aan dat ik Duits kan lezen maar niet schrijven. Dan kunnen ze kiezen hoe ze naar mij toe willen communiceren.

Als je wil verkopen moet je je echt strikt en met Deutsche gründlichkeit aan de verkoopregels houden anders wordt je advertentie niet goedgekeurd.

3 likes

Maar in veel advertenties ontbreekt helaas wel enige info omtrent afmetingen type uurwerk en andere zaken die hier in het blauwe gedeelte tot het verplichte rijtje behoren.
Allemaal op het web wel te vinden maar best handig om overzichtelijk in de advertentie te hebben.

En niet alleen voor Duitsers…… als mensen dit soort gedrag vertonen is het exit!

2 likes