vorige zondag nog niet dan?
Doen ze altijd op dagen die op een âgâ eindigen.
Het is er leuk plaatjes kijken.
In het nederlands of in het duits ? anders moet je woensdag eens proberen
Ik ben wel lid geworden met mân steenkolen Duits. Wat in mijn geval hielp was zeggen dat je je grote collectie fotoâs van horloges graag wil delen Ow, en natuurlijk een goede wiedergutmachungsschnitzel bakken!
Ik ken gin Duitsch.
Zou niet weten waarom het zo moeilijk zou zijn om lid te worden, ben er al jaren bij.
Misschien iets van de laatste tijd?
Wel een vrij strak regime daar, dus niet te vlug âpushenâ.
Je hebt er wel een groot bereik als je wat wilt verkopen.
Heb er ook al menig klokje gescoord en verkocht.
Volgens mij is het al jaren zo dat ze de kraan stijf dicht hebben en heeeel af en toe iets openzetten. Als je dan net op dat moment probeert in te schrijven, heb je geluk. Een paar jaar geleden ben ik ook in een keer lid kunnen worden terwijl ik hier las dat anderen dat niet lukte.
Ik heb gewoon in mijn middelbare school Duits aangegeven dat hun verkoopgedeelte veel interessanter is dan hier en ik geld in mijn zak had branden. Was blijkbaar voldoende om mij direct goed te keuren
Ik wil graag samen marcheren en liederen zingen. En dan in het Duits. Was genoeg.
ScheisseâŠuhhh Merde
Heb ook even op het Uhrforum gekeken en je hebt daar inderdaad veel meer keuzen en voor mijn gevoel zijn de prijzen ook wat lager.
MaarâŠhoe weten jullie of het om echte / correct omschreven horloges gaat, ff naar toe rijden en passen is er vaak niet bij ivm de afstand.
Mij zou dat tegen de borst stuiten om zo goed als blind een horloge van een onbekende te kopen, hoe doen jullie dit?
Op het Uhrforum zitten ze niet te wachten op mensen die louter en alleen in de Marktplatz geinteresseerd zijn denk ik. Ik heb wel eens met één van de mods gehad over registratie. Die gaf aan dat registreren in het Engels geen enkel probleem is.
Ik denk dat ze af en toe de boel opengooien en dan uit het totaal aantal aanmeldingen een voorafgesteld aantal honoreren.
Ook hier geen probleem, enkele vragen beantwoorden en enkele dagen later (29aug) lid geworden.
Ook veel interessante artikelen maar door de hoeveelheid onoverzichtelijk.
HF is te bevatten voor mijn smalle brein
Zojuist voor de 27e keer geprobeerd een accountje aan te maken, ben benieuwd of ik dit keer door de ballotage kom
Zo niet, dan sta je vast op de zwarte lijst!
Zwarte lijst, waarvoor?
Die 45.000 leden of die kennis en behulpzaamheid? volgens mij valt dat laatste nogal mee.
Ik werd ook al vriendelijk geweigerd