Het lukte mij drie dagen geleden om een account aan te maken. Hij moet alleen nog geverifieerd worden door een modje. Krijg je ook bericht als deze geweigerd wordt?
Die verificatie is juist het probleem.
En je krijgt idd bericht.
Ik wist niet dat UF zo’n bastion was. Ik heb daar enkele jaren terug een 2-regelig mailtje aan gewijd en was toen lid. Wel een beetje jammer dat mijn graalhorloge vlak daarvoor tot 3 keer voorbij kwam en daarna niet weer
Ah okay, maar de afgelopen tijd was het ook niet mogelijk om een account aan te maken. Lijkt wel alsof ze het soms even een uurtje open gooien.
Het was meer als grapje bedoeld. Als je al zo vaak bent geweigerd, zou je er bijna wat van gaan denken.
Ja, dat vermoeden heb ik ook…
Ja dat klopt wel
Ik ben nu een jaar of drie lid. Destijds heb ik een verhaaltje geschreven dat ik veel ervaring heb op Nederlandse fora en die ervaring graag uitwissel op het Duitse forum. Daarnaast nog iets over dat ik een aantal bijzondere horloges heb die ik ook graag aan de Duitsers wil tonen. Ik was na de eerste keer aanmelden meteen lid. Misschien dat het nu iets moeilijker is, maar wellicht hebben jullie er iets aan.
van je goede voornemens is niet heel veel terechtgekomen, Richard!
Bedankt voor het delen!
Edit- ik begrijp nu pas dat je die bijzondere horloges op een bepaald hoekje van het forum wilde tonen, in combinatie met een vraagprijs… Dat is dan wel weer goed gelukt.
Ben er al jaren lid, leuke site
Vorig jaar ook eens geprobeerd lid te worden, werd ook geweigerd.
Naar aanleiding van een topic op dit forum vorige week voor grap nog eens geprobeerd.
En ja hoor, goed gekeurd
Tja, wat zal ik ervan zeggen
Ik heb eens een net uitgebracht horloge aldaar als NA getoond en beschreven. Kreeg ik van alle kanten commentaar dat mijn beschrijving niet uitgebreid genoeg was…
Ah, ik volg “was trägt ihr heute” regelmatig en laat er ook wel wat zien! Mooie horloges daar
Veel andere ‘dagelijkse’ horloges dan hier?
Ja duidelijk anders!
Op het verkoopdeel komt wel hoofdzakelijk hetzelfde voorbij, dacht ik. Ik zal eens kijken wat ze er zoal dagelijks dragen. Wie weet doe ik er nog ideeën op!
Zit mooi spul tussen en foto’s maken kunnen ze ook!
Als iemand me wil helpen, ik zou graag kontakt met iemand op uhrforum leggen, ik hoor het graag per pb, BVD
Dit werkte bij mij wel inderdaad.
Ik zie al meer dan een week deze melding. Ben ik niet er door gekomen of zullen ze het druk hebben?
Du hast keine Rechte, um auf diese Seite zuzugreifen. Folgende Gründe könnten z.B. dafür verantwortlich sein:
Dein Account ist noch nicht vollständig aktiviert. Bis zur Aktivierung durch einen Moderator können unter Umständen bis zu 48 Stunden vergehen.