Uit de schaduw na haast drie jaar: een persoonlijke geschiedenis

We zullen zien. Nu de kop eraf is… dat schrijven wil wel, maar de long form kost meer moeite. Al helemaal relevant geïllustreerd.

2 likes

Bovendien kwamen ze in dit verhaal nog niet eens voor! Uitvergroten helpt soms met begrip. TLDR moest ik juist opzoeken om te kunnen begrijpen!

2 likes

Welkom streekgenoot :wave:

2 likes

Precies. Ik had dus geen tijd vandaag om het fatsoenlijk af te maken.

1 like

Brusselaar? Dat zou leuk zijn. Heb er altijd eenzaam in gestaan.

2 likes

Geen echte “Brusseleir” eerder randgemeente

2 likes

Dat verhaal loopt geheid uit de hand!

2 likes

Ooit begon ik ook net buiten, maar ben eigenlijk een rasechte Nederlander… Brussel is dus nieuw voor mij. Bovendien: wanneer spreken we hier van een randgemeente? Als ik pakjes naar mezelf moet adresseren schrijf ik ook geen ‘Brussel’ op, maar de naam van de gemeente.

1 like

Nog erger, dus… Hahaha, grapje hé! :crazy_face:

1 like

Het heeft goed kunnen rijpen, zullen we maar zeggen.

2 likes

Welkom Benjamin. Leuke en uitgebreide introductie. Benieuwd naar het vervolg. Mooie collectie in elk geval en ik zie je niet voor niets regelmatig in het microbrand topic

2 likes

Als ik mijn gemeente opgeef “horen vele het donderen in Keulen” vandaar dat ik altijd erbij aangeef (rand brussel) dat is wat makkelijker te plaatsen :slightly_smiling_face:

2 likes

Welkom, ik ben benieuwd naar de het verhaal dat je eigenlijk wel had willen vertellen

2 likes

Dat zouden meer mensen mogen doen! :wink:

1 like

Keulen, zonder donderen, kan ik overigens best waarderen

2 likes

Welkom Benjamin en leuk om je introductie te lezen :+1:

2 likes

Van harte welkom Benjamin, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier!

2 likes

Welkom. Fijn om te lezen.

2 likes

Welkom!

2 likes

Krijg opeens zin in Chocomel

2 likes