Uit de schaduw na haast drie jaar: een persoonlijke geschiedenis

Ben benieuwd naar het vervolg. Hou je niet in; het leest lekker weg. :+1:t2:

Welkom!

1 like

Goede cliffhanger ook! Welkom

Mooie foto’s!

2 likes

Eens met @Jozeph : wat een goede foto’s! Topic starter heeft duidelijk niet alleen interesse in horloges, maar ook in fotograferen! :clap:
Oh, en van harte welkom Benjamin!
Ben benieuwd naar nog meer, en dan met name naar je fotografie kunsten :slight_smile:

1 like

Leuke introductie en mooi gepresenteerde horloges, Benjamin😃

1 like

Prachtig geschreven!

1 like

Mijn beste Benjamin, mijn bewondering voor dit uitgebreide epistel. En bij deze van harte welkom!

1 like

Heerlijk toch dit! Mooi man!

1 like

Natuurlijk. Ik laat de camera het werk doen. Helemaal tevreden met de belichting was ik niet. Na het schrijven was het al donker…

1 like

Voor jou zal ik m’n best doen. Het verschil zit 'm wel in wat geduld met een camera. De wonderen die sommigen verrichten met een telefoon zijn mij ook niet gegeven. Ik hoop er wat beter en consistenter in te worden.

1 like

Helaas is het bij deze exemplaren zo dat ze al enige jaren hebben moeten meedraaien zonder dat ze al te veel gezelschap hadden. Dat is er wel aan af te zien. Momenteel slijt de collectie als geheel minder hard.

Interessant geschreven en mooie foto’s, welkom hier!

1 like

Welkom Benjamin met een prachtige introductie van een stukje zelfreflectie :ok_hand:in de context van een constant veranderingsproces ,van wat nooit ‘’ áf "zal zijn .

1 like

Welkom bij de club, mooie horloges en met sfeer gefotografeerd! :ok_hand:

1 like

Welkom👍

1 like

Kijk dat is nog eems een introductie.
Mag ook wel, na bijna 3 jaar.
Alsnog welkom en veel kijk en leesplezier gewenst hier.

1 like

Welkom Benjamin. :hugs::pray:
Een prachtig geschreven introductie, leest lekker weg. Ik ben benieuwd naar het volgende deel. :smiling_face:

1 like

Welkom. Heel leuk om je toedracht te lezen. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom hier! We wachten op het vervolg :wink:.

1 like

De compositie compenseert het e.e.a. in elk geval :smile: was me niet opgevallen

1 like