Kan maar niet kiezen en heb jullie hulp nodig😅
Ik heb sinds kort weer een plaatsje vrij in de box en ben dus opzoek naar een net horloge, een dress watch.
De box heeft vijf plaatsen en wat ik op dit moment heb is een GMT, een duiker, een chronograaf en een erfstuk van mijn opa. ( word niet gedragen maar heeft een vaste plek )
Maar die lege plek he? Wat moet daar nu komen?
Ik mis nog iets, maar weet niet echt wat.
Merk dat ik de laatste tijd aan het kijken ben voor een wat netter horloge en of dat nu een automaat is of een goede quartz maakt me eigenlijk niet uit. Omdat het niet iets is wat ik dagelijks ga dragen, alleen voor speciale gelegenheden waarbij je wat netter voor de dag moet komen.
Mochten jullie nog suggesties hebben voor een bepaald type horloge dan hoor ik het graag, als het maar niet van de zelfde categorieen zijn die ik al heb. Ook zou ik het horloge graag op leren band hebben.
Mijn budget is maximaal 500, en ik weet dat je daar geen high-class dress watch voor koopt.
Dit is waar ik tot nu toe naar heb zitten kijken:
De Hamilton Khaki Field, niet echt een dresser maar niet te opvallend. Gewoon een mooi en kwalitatief goed horloge.
De Certina moonphase quartz. Nooit gehad, lijkt me wel leuk.
En de Seiko presage cocktail. Dat bandje kan trouwens echt niet, wie dat heeft verzonnen…
Maar wat een plaat zeg, erg mooi.
Hamilton Jazzmaster quartz ( toevallig nu in de aanbieding bij bouman van 550 naar 350.
Seiko Presage 38mm blauw
Als jullie nog een goed idee hebben dan hoor ik het graag!!
Mvg Bart✌