Uitbreiding! Maar wat?

Dat begrijp ik. Gaat me ook niet om wat het oplevert. Probeer gewoon een leuke starters collectie op te bouwen… Ben 27, voor upgraden heb ik nog tijd zat🙃

Ik vond het wel meevallen 40mm, die van TS in de openingspost is daarin tegen wel wat groter en de kroon is groter.

Scheelt 0,5 mm in Diameter dacht ik.

Tissot gentleman?

In de Japanse hoek zou je kunnen kijken naar een Orient Bambino. Dan houd je ook nog een flinke knaak over ook :wink: Deze in het blauw vind ik er persoonlijk best tof uitzien!

Ook is een Orient Star best een leuke optie, vaak ga je dan wel net boven de €500 zitten qua prijs, maar soms kun je een mooie aanbieding voorbij zien komen! (op amazon staat de onderstaande voor €565)

Verder zag ik de Tissot Gentleman al genoemd, maar die mag zeker niet ontbreken. €360 bij Bouman en veel opties qua staal, leer en kleur.

Voor precies €495 is de Tissot Le Locle ook een optie. Onderstaand voor €495 en dus net binnen budget. Deze is mét het Powermatic 80 uurwerk, en dus automatisch met 80 uur gangreserve.

Ga je iets over je budget heen, dan raad ik Longines zeker aan. Geweldige kwaliteit en veel geschiedenis. Met €700 heb je bijvoorbeeld een conquest quartz!

2 likes

Die Seiko Presage cocktail is echt heel vet voor dit budget.:+1:t2:

Absoluut, alleen die band moet ik dan wel vervangen… weet iemand of je die originele vouwsluiting op een andere band kan plaatsen?

1 like

Ja dat kan

1 like

Ja zeker. Gewoon een ander bandje van
20/18.

Vouwsluiting is volgens mij 18mm

1 like

Certina DS-1. 39mm automaat. Sportief met stalen band, chic met een leren band, met een vleugje vintage…….

1 like

De Seiko Cocktail is een heel fraai horloge maar de Tissot is ook niet mis en als je je budget wat oprekt dan zou je voor de Longines kunnen gaan.
Veel keuze en niet gemakkelijk probeer eens een paar horloges te passen bij wat dealers misschien springt er wat uit naar je zin of valt er juist wat af.
Laat even weten wat het uiteindelijk is geworden.

1 like

Zal ik zeker doen! Die cocktail zit wel echt in m’n hoofd. Dat word een grote kanshebber😅

2 likes

Doen! Kunnen genoeg mooie bandjes op :slight_smile:

https://youtube.com/watch?v=1q_wXvK6qlo&feature=share

2 likes

Vanuit jouw eigen selectie zou ik zeker voor de Seiko Presage in art deco stijl gaan. Wat een mooie klok zeg!

2 likes

Mooi filmpje! Die taupe kleurige band is wel echt perfect op dit horloge zeg! Denk dat ik er wel uit ben🥰

2 likes

Besteld😎

10 likes

Cool. Veel voorpret alvast!

1 like

Heel mooi, ik heb hem ook, maar heb het bandje wel vervangen. :+1:

1 like

Haha die gaat er meteen af!

2 likes

Certina DS Caimano Gent Titanium - C0354104408700

€460,00