Uitdaging

Sinds een tijdje ben ik opzoek naar een nieuw mooi horloge. Ik ben nu naar een Black Bay Blue aan het kijken. Ik wil natuurlijk ook wat alternatieven hebben. Een Tag Heuer Aquaracer 300M lijkt mij ook mooi, al heb ik hier wat minderen verhalen over gelezen. Kan iemand dit bevestigen? Ook sta ik open voor andere mooie alternatieven.

Hier komt de echte uitdaging:
Ik heb een specifiek model gevonden waar ik keer op keer voor val. Helaas kan ik dit soort horloges niet vinden in de prijsklasse waarvan ik zoek. (2500 - 3000). Is er iemand die modellen kent die hier op lijken, en die in deze prijsklasse vallen? Ik val met name voor de band en de kast. Dial maakt mij niet zoveel uit. Het moet wel een automaat zijn met het liefste een seconde wijzer. Ik ga hem dagelijks dragen en het zou dan mijn eerste echte horloge worden. Hieronder volgen de twee voorbeelden,

Als je je budget met 1000 weet te verhogen kom je uit op een zeer goed alternatief:

Is ook een zwarte wijzerplaat beschikbaar, of een witte met zilveren wijzers en indices.

7 likes

Dat wordt indd een iwc ingenieur

Zijn er ook mogelijkheden bijvoorbeeld ver onder budget dat ik in combinatie met een Black Bay deze aanschaf?

Prachtig horloge!

Jup! Naar Tenerife op vakantie gaan. Op de boulevard, naast het strand gooien ze je er dood mee!

But seriously: Nee… Ga je niet redden voor jouw budget :wink:

4 likes

Ga je voor dat bedrag niet redden vrees ik, ik heb wel een witgouden vintage Vacheron liggen, die kost maar €1500 :slight_smile:

Helaas, heeft iemand een idee hoe je dit model noemt? Zoals je een Black Bay een duiker kunt noemen.

Ik zie er veel hamilton in, of zie ik verkeerd

AP royal oak en vacheron Constantine overseas als ik het goed voorheb tenminste. Google es op Bulova royal oak die vind ie een heel stuk onder jou budget!

Alternatief waar je niet gelijk aan zou denken.

2 likes

Ook een mooie die Ebel

Ik zou nog even doorsparen!

Geen bracelet
http://ablogtowatch.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/05/Royal-KonTiki-21.jpg

gr, HJR

8 likes

Bulova heeft ooit een Royal Oak achtig horloge gemaakt

1 like

Bedankt voor alle reacties! Is er ook niks van de Vacheron constanten overseas qua band?

Is die van jou jeroen, of is het plaatje “geleend” van het www?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Van mij :wink: Beter alternatief vind je onder de 10.000 euro niet snel, me dunkt.

Heel heel mooi, imo het mooiste model (gouden wijzers), zou hem graag ooit eens een keer op mijn pols willen zien , en kijken of ie als grail in aanmerking zou komen.