Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

Los om de pols :blush:

1 like

Een geweldige samenvatting voor de echte (subjectieve?) die hard horlogeliefhebber :joy:
Conclusie: hoe duurder, hoe hoger op de ladder. Maar daar zou nog wel eens een flinke boom over kunnen worden opgezet, objectief bekeken… :wink:

1 like

Hoe hip kun je zijn

9 likes

Wat een mooie kleurencombo! Ik zal straks ook even 1 maken met m’n (nog) enige seiko en toyota…

1 like

Van de goede dingen des levens heb je er ook maar eentje nodig.

2 likes

4 likes

Nooit meer Seiko, ik ben overgestapt op Zwitsers

7 likes

Schitterende Seiko’s

Een mooie geleefde foto.

1 like

Fanboy Crosspost…

9 likes

Dit kan ik ook, en dan hoef ik niet eens de auto van de vrouw te lenen :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

blijf hem gaaf vinden :+1::ok_hand:

1 like

Nu weer even terug naar het topic. Anders word het . Uiteindelijk wil je toch weer een Seiko. En dat was niet de start van deze topic.

3 likes

Ik wandelde voorbij een vitrine van een zaakje met verschillende seiko’s tentoongesteld…

Ik werd aangetrokken door deze klokjes die zelfs gedragen worden door de beste tennisspelers.

Ging de winkel binnen en vroeg naar de normale dingen in het leven… saffier, gas tubes, enz

Ik vroeg of ik deze prachtige Seiko eens mocht passen en riep luidop “ik neem hem”!

Gelukkig werd ik toen bezweet wakker in mijn bed en vroeg mijn vrouw “wie neem je”? :joy: Oef, het was slechts een nachtmerrie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik kan mij voorstellen dat uw vrouw het nogal moeilijk heeft met het feit dat je HEM wilt pakken… :innocent:

5 likes

Ik ben nieuw en weet nog weinig (maar leer hier met de minuut) die tweede van boven, met de groene wijzerplaat, welke is dat? Die vind ik mooi!

1 like

Hoezo? Bovendien, als zij dat leuk vind kun je 'm gezellig met z’n tweeën pakken. Kippepootjes klagen ook niet dat je af en toe een kibbelingetje ook lekker vindt.

Diezelfde nachtmerrie had ik nou over een AP. :slight_smile:

Welkom hier. Dat is de SARB017 Alpinist.

Zie hier voor een mooie geschiedenis van de Alpinist-serie:

3 likes

Zo is het. Dat eenkennige gedoe altijd maar. :wink:

1 like

Nice! Inmiddels veel horloges voorbij zien komen hier maar deze is wel een soort van love at first sight.

1 like

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om Seiko te prijzen. Dit merk heeft letterlijk voor iedere portemonnee een kwaliteitshorloge. Van 100 euro tot 10000 euro. Van Seiko 5 tot Credor. Van quartz tot automaat tot kinetic tot spring drive tot handwinder. Geen enkel merk is zo divers en toch zo compleet. In ieder stadium van de hobby is het hebben van een Seiko om de pols een waar genoegen.

14 likes