Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

En om in die Opel vergelijking door te gaan, soms heb je er ook een Manta of een Calibra tussen zitten.
Of een hotrod achtig geval als een Opel/Lotus Omega met BMW blok.

Om eerlijk te zijn, ik heb niet veel met Seiko automaten, andere automaten eigenlijk ook niet, maar omdat Seiko naast Casio voor mij een heel aantrekkelijke optie is voor quartz blijf ik een beetje in die hoek hangen.
De Seikos die ik heb zijn gewoon goed en blijven. Dat is voornamelijk voor één exemplaar de emotionele waarde en voor de rest de coolfactor die er zonder al te veel bling bij het dragen voor mij toch wel is.

1 like

Fraaie serie. Wie wil er dan geen Seiko in de collectie (naast omegas rolexen etc…) gewoon niets uitsluiten bij voorbaat

1 like

Een watcher…? :wink:

7 likes

Grappig dat je dat zegt… dat is nu net wat Seiko eigenlijk altijd gedaan heeft. De betere duurdere modellen waren altijd Japan Domestic only… Maar wat gebeurt er… mensen uit de VS en Europa haalden ze uit Japan… Dus Seiko is van mening dat ze markt laten liggen en is recent pas begonnen ook betere modellen buiten Japan uit te brengen…

Seiko’s zijn lompe bakken.
Ik heb er drie :grin:

1 like

A propos pluggen… .Is dit wat voor een daily beater van 39mm: De Alpinist.

Moet je met groen kunnen leven.

2 likes

Schitterend! :heart_eyes:

2 likes

Heb de sbc081 verkocht. Groen is niet mijn ding.

Exact hetzelfde dus bij mij. Meerdere verschillende uitvoeringen gehad en telkens toch weer afgevraagd waarom heb ik weer een Seiko geprobeerd. Nu al een een hele poos Seikoloos…

2 omega speedmaster en een tag heuer aquaracer die ondanks verschillende onderhouden en reparaties voor geen meter lopen.
1 seiko (SKX 031) loopt altijd , nog nooit geen last mee gehad.
De drie bovengenoemde zwitsers moeten nu buiten voor een Casio van 20 euro.

Voor mij niet.

16 likes

Een Hangaround.

Hoewel ik die bovenste van jou dan wel weer gaaf vind. Toch nog maar een keer proberen :wink:

Gelukkig zijn er dan nog meer net zo raar . Heb een seiko horloge en rijd ook in een toyota hybrid. Misschien een leuk nieuw topic. Show je Seiko in je Toyota.

2 likes

Mijn kostbaarste horloge is de Seiko, want die was van mijn vader…

10 likes

Ik heb nog helemaal niks van onze mister-Seiko @koekoek vernomen in dit topic?! :thinking:

1 like

Zullen we het forum dan maar Rolexforum noemen…?

Hahaha, topic show me… :sweat_smile:

Seiko zuigt! Maar dan wel op een lekkere manier

9 likes

Dan wil ik niet weten waar jouw seiko’s nog meer hangen :joy::see_no_evil:

1 like