Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

GeNiAaL !!
:rofl: :weary: :grimacing: :scream: :face_with_symbols_over_mouth: :neutral_face:

1 like

Dit hier is duidelijk een geval van AFSEIK(o)EN :smile:

Ik lees dit nu pas. Tranen over de wangen van t lachen! Rollen over de grond. “De ikhanghemuitdebroekfase”:joy:

1 like

Ik snap echt niet dat verheerlijken van het merk Rolex. Echt een overrated merk. (Het blijkt maar; ik zit nog niet die laatste fase.)

7 likes

Ik ook niet want ze zijn niet eens zo heel lang geleden begonnen als plakmerk.
Seiko was van stonde af aan inhouse :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Heel leuk de oranje sumo en de tuna!

1 like

Huis van perfektie is nog zo slecht niet
uiteindelijk is het mooiste als je eindigt als een tevreden mens
met of zonder Rolex doet er niet veel toe
Uitendelijk heb je namelijk allemaal niets meer

7 likes

Amen.

1 like

Ik zou zeggen daar kan een punt achter, maar daar doe jij niet aan zie ik. :blush:

3 likes

Maar wat nou als je op je sterfbed ligt en denkt “Potverdomme had ik maar een Rolex gekocht!”. Terwijl je mompelend klaagt over je Calvinistische opvoeding en hoe je uiteindelijk toch net als je vader bent geworden.

2 likes

Ik ben 60, mijn vader wordt 85, en hij is nog steeds mijn held.
En ik mag hopen dat ik net zo word als hij.

2 likes

Ik heb ook geen Calvinistische opvoeding genoten en mijn vader heeft zijn hele leven gedaan waar hij zin in had. Maar ik probeerde een situatie te schetsen waarin iemand achteraf denkt dat hij graag een keer buiten zijn eigen norm had gehandeld. Half grappend natuurlijk.

2 likes

Waarschijnlijk is het al zover. :wink:

2 likes

Or did you mean “veroorzaakte”? :slight_smile: Want wat Longines verder ook maar mag claimen, de Astron was er als eerste. :slight_smile:

Het enige waar ik spijt van heb, zoals het er nu uitziet, is dat ik ooit verkeerd inschatte wat twee dames van me wilden waar ik ooit een trio mee aan het doen was. Het was leuk, maar als ik toen had geweten wat ik nu weet was er nog veel meer leuks gebeurd.

En om die lijn voort te trekken… Ik bracht ooit een erg lekkere collega naar huis na een enorme ruzie met haar vriend. 20 jaar later wist ze me te vertellen dat ze er op had zitten wachten dat ik een move maakte. :slight_smile:

Rolex? Nee man. Daar ga ik op m’n sterfbed niet om malen.

1 like

Of stel datje denkt op je sterfbed, was ik maar eerder tevreden geweest
want nu ik een Rolex heb besef nu dat het allemaal ijdelheid is

2 likes

Inmiddels een GS en een Seiko.
Uiteindelijk wil ik nooit meer geen Seiko :joy:

4 likes

Hahaha hier precies zo😆
Kan mijzelf nog steeds voor mn kop slaan

1 like

Ik ook, was met 3 dames aan het kwartetten.
Spanden alledrie samen, heb ik mooi verloren.
:kissing_heart:

3 likes

Leuker dan hide the salami spelen met twee dames?
Kantklossen, modeltreintjes? Vertel, vertel.