Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

En dat was je 2e kans :joy:

Ook gemist.:slight_smile:

1 like

@HanDavinci, @SwedishChef en ondergetekende raden je met klem aan niet verder te vragen. Dan gaat hij zijn creatieve geest staven (:drum:) met voorbeelden. :tired_face:

1 like

Videobeelden, wij willen videobeelden :joy:

1 like

Ik heb nog steeds trauma’s van een verhaal over buikspek alcohol en een badkuip…in Servië.

2 likes

Buikspek, van het iberico-varken op de kamado, toch?

1 like

K&%. Nu heb ik honger.

serieus?

Ze zijn door het bos gereden met hun mountainbike denk ik.

1 like

Wel bij mijn Duc Decreon de Saint Pierre :joy::joy::joy::joy::joy::joy:
Duc-decreon-de-saint-pierre-horloge

1 like

Als je mij corrigeert, zorg dan in ieder geval dat je je zin met een hoofdletter begint🤗.

Ik dacht bij uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko, yeah right. Toch blijkt het waar te zijn voor mij. De Seiko Marine Master 300 SBDX001 verkocht en een upgrade naar een Tudor Pelagos 25500tn Two liner gemaakt.

Seiko is voor mij een afgesloten boek, wel een waanzinnig mooi boek, but time to move on.

1 like

:thinking::no_mouth:

Maar geniet ervan.:blush:

3 likes

Groot gelijk, hoog tijd om die hengel eens in een andere vijver uit te werpen :roll_eyes:

4 likes

Leveren Seiko’s te weinig likes op?

12 likes

Juist, je bent geen horlogeliefhebber als je Seiko als merk niet kunt respecteren. :face_with_raised_eyebrow: Seiko afzeiken vanwege QC? Beetje kort door de bocht hoor. Mijn 3 SARB’s zijn perfect geen enkel puntje op aan te merken, mijn Rolex Milgauss? Hmm ik heb al een schoonheidsfoutje ontdekt…

2-3 k€ voor een Marinemaster snap ik ook niet maar een Grand Seiko staat hoog op mijn lijstje!

1 like

Smaken verschillen. Persoonlijk vind ik de Seiko mooier. Die snowflake is het net niet voor mij

Maar persoonlijk!

2 likes

Dat kan. Grand Seiko. :tada: Dat zou een mooie upgrade zijn voor het grootste gedeelte van je collectie. :wink:

2 likes

Onder NL recht niet, maar de Zwitsers zijn geen deel van de EU en doen het net wat anders.

Geef je wel even de referentie voor deze opmerking?

Overigens in mijn mening is de Tudor geen upgrade tov de MM300. En ja, beide gehad (en beide tof!).

2 likes