Uiteindelijk wil je toch een Rolex

Meh, is dat nou beter? Het antwoord is nee.

:heart_eyes:

1 like

Daar zou ik niet lang over na hoeven denken …
100% volmondig DOEN!

2 likes

Als je geen dressy piece zoals de OP ‘nodig hebt’ zou ik het zeker doen. Zelf zou ik dan wel voor een 16710 gaan ivm de smallere lugs.

Beetje foetelen wel, een one piece horloge waar drie verschillende bezels en twee mogelijke banden op kunnen.

2 likes

Ben bang van niet. Ik zou niet weten wat ik ermee moet.

1 like

Dragen misschien…? :grin:

1 like

Offfff in de kluis leggen en af en toe een wristshot maken om aan je matties op HF laten zien hè?! That’s how we roll :slight_smile:

3 likes

Kocht TAG Heuer niet een aantal jaar geleden de productierechten van Seiko voor een automaat chronograaf, waarna ze de boel presenteerden als “volledig in house ontwikkeld”?
Met die kennis zou Seiko dus een stapje hoger mogen.

1 like

Zolang als je maar niet de tijd er op af gaat lezen, want dat is het enige waar hij niet voor is.

Ik zou t doen

1 like

On topic: nee. Ik wil geen Rolex. Uiteindelijk ook niet.

4 likes

Goed idee!

1 like

Geen idee waarom zoveel mannelijke horlogeliefhebbers afgeven op Breitling en dan zelf een dameshorloge willen dragen :grimacing:

5 likes

Omdat ze al een sportwagen hebben om hun mannelijkheid te bewijzen?
Whoeaaaaa

2 likes

Sportwagens vind ik niet mannelijk. Dat zijn kappersauto’s. Mannelijke wagens zijn Landrovers, Ford Raptor of de grote Toyota’s. Die rij je niet in combinatie met dameshorloges. Dat begrijpen mensen dan niet.

2 likes

Die horen off-road of in Trumpland bij de hillybilly’s

1 like

Echte kerels verhuizen dus ook naar een off-road gebied.

4 likes

It’s called taste, look it up :sunglasses:

1 like

315425_1

:v:️

2 likes

Ik ga liever door het leven als patjepeeĂŤr :sunglasses:

2 likes

Het enige wat ik ultiem jammer blijf vinden is het feit dat Rolex na schatting 900.000 horloges per jaar produceerd.

Luxe is het zeker, maar exclusief is het niet.

5 likes