Uiteindelijk wil je toch een Rolex

Hear hear :+1:

1 like

Dat doe je inderdaad nog altijd. Er stond toch echt duidijk op het bord: “NIET met je RG Yacht-Master van de glijbaan en als je dan toch gaat, voorzichtig met de Easylink” :astonished:

3 likes

Als je een Rlx hebt mag je een grote mond hebben op HF zoveel is wel duidelijk.
Wie de schoen past trekke hem aan :wink:

Die vindt je hier bijna niet. :slight_smile:

Ik zou wel zeggen dat het één het ander niet uit hoeft te sluiten. Als ze die 34mm OP in Olijfgroen toch eens 36mm maakten bijvoorbeeld… ja ja. :slight_smile:

3 likes

Zou het niet beter kunnen verwoorden.
Was vroeger ook geen fan van het merk en begon met Seiko’s, Breitling, TAG en Omega. Allen zeer degelijk horloges. En ja, had ook zo iets van : “Rolex is bestemd voor hen die zich willen laten zien en er een bepaald status symbool willen mee nastreven”. Ik vond daarom dat, als het horloge dan toch zo goed was, ik liever met een Tudor had willen gezien worden.
Tot ik mij ben gaan verdiepen in het uniek verhaal van Hans Wilrdorf, het Duitse weeskind dat het meest besproken horloge van de wereld wist te maken. Het horloge dat tijdens de tweede Wereldoorlog zelfs werd gebruikt bij “The Great Escape”. De man die ervoor zorgde dat zijn bedrijf nooit op de beurs zou geraken door er een “Stichting” van te laten maken… Daardoor zouden aandeelhouders nooit de kans krijgen om als enige doel winst voor ogen te houden en zich minder te bekommeren om kwaliteit en beperkte oplages.
Ondertussen ben ik een kleine verzamelaar geworden van het merk. Stuk voor stuk unieke horloges met een verhaal. Geen bling bling door details van goud, nee hoor, de oerdegelijk, gemaakt uit de unieke Rolex gepatenteerde staallegering.

8 likes

@anon59745955HF + @dreski,

Het kan nog ‘weird-er’: ik ga me beraden, ofwel neem ik een Rolex Milgauss zwart, ofwel een Seiko 50 fathoms zwart, “how’s that for a choice?!”.

3 likes

Als je je de Rolex kunt veroorloven, koop ze dan gewoon alletwee, want dat scheelt misschien 5% op de totaalprijs :joy:

2 likes

Eens met betrekking tot de piloten;-) zie wellicht te veel mensen met Rolex lopen, word ik wat recalcitrant van…

1 like

De Cellini kende ik niet, en spreekt me meer aan dan de ‘standaard’ Rolex look & feel. Ben niet zo van de kartelrand.

1 like

Ik ook niet, vandaar mijn ‘neutrale’ Explorer :wink::+1:

9 likes

Ik heb er drie gehad ,elke keer verkocht ,maar meteen spijt van de verkoop , nu zit ik weer te kijken naar een rolex , dat blijft kriebelen .
Dit heeft flipperitus hahahahah :grinning:

3 likes

Deze foto laat voor mij een van de redenen zien dat ik voorlopig mijn omega duiker nog niet inwissel voor een rolex. Als je de ontspiegeling van de omega naast de rolex ziet, kun je toch niet meer beweren dat alles bij rolex top is?

4 likes

Waarom heb je de kronen uitgezet staan?

1 like

10 over 10 shots zo te zien

2 likes

Ik dacht dat ik OCD had…

3 likes

Maar vooral door de grijze mannen…

1 like

Vandaag had een verkoper waar ik mijn Longines kocht een Rolex om.
En ik was best verbaast dat het zo’n mooi horloge is. Het type is een daydate met gouden accenten.
De verkoper had hem pas, en grapte dat hij het meer een dames horloge vind.
Maar goed, best gaaf en een Rolex is mooier dan ik dacht.

Met zijn Rolex had hij mijn Longines optijd gezet. Mijn Longines is qua prijsklasse het zelfde laken en pak.
Een andere klant deed zich zelf een aardige IWC kado.

1 like

Die Tudor en Omega :heart:

3 likes

Tudortjes en Omega’s heb ik vandaag ook zien glimmen bij Schaap & Citroën in de etalage.

2 likes

Die wel he. Stalen sport Rolexen zeker niet gezien?

1 like