Uiteindelijk wil je toch een Rolex

Beeldspraak, mattie, beeldspraak.
Metafoor, snap je ? Nee, snap je niet.

Al eerder heb ik het hier verkondigd maar…
Ik zal het nog een keer uitleggen: Vacheron Constantin is een merk dat is de prijs altijd, 10/10 keer, per definitie 100% waard vanwege de naam.

Vaaasjeeroooon Konstanteeeeejjnnn

Dat heeft status, allure is grandioos en fenomenaal alleen al door de naam.

Fantastisch, mocht ik ooit in die prijsklasse gaan spelen, dan weet ik het wel :ok_hand: :sunglasses:

1 like

Te gek. Er loopt vast wel iemand rond met een Rolex waarbij jou dat heel rijk kan maken.:+1:

1 like

Omdat die naam ze verplicht prachtige horloges te maken. Dat wel.

1 like

Dan kan ik een Sub kopen :heart_eyes:

Een day date, goud.

Nee, staal…

Bijna mijn hele collectie zie je nooit, zijn unieke stukken, zijn schaars, enzovoorts.
Vind ik leuk. En ook is het leuk om ze te dragen, maar niemand die het in de gaten heeft. Niemand.

1 like

Nee.

Je begon zo leuk.

8 likes

Ik vind het geen goede metafoor, ik vind het meer generaliseren van hetzelfde.
Ik heb verder geen zin om over een verschil van mening een enorme discussie te gaan voeren.
Jij hebt je mening en ik heb mijn mening.
Let’s agree to disagree.

Ik vind Lacoste poloshirts hele fijne poloshirts. Vooral die met lange mouw.

1 like

Hahaha dat ben ik dan wel weer met je eens toevallig draag ik er nu 1.

1 like

Ik vermoed dat 100% van de Rolex-bezitters een Rolex heeft omdat het een Rolex is.

Uiteraard klopt jouw stelling daarmee ook :wink:.

1 like

Wellicht hebben deze types geen interesse in typenummers of calibers, maar hebben ze gewoon een (in hun ogen) mooi horloge gekocht, met een betrouwbare reputatie…?

Enkel nog maar bij Patek.
Rolex is voor de plebs

1 like

Ok nu ga je dus TE VER!! :thinking:

Dat je Rolex kansloos vindt is nog daar aan toe; maar een Lacoste polo is het verplichte uniform van elke zichzelf respecterende kakker! (met shiny Omega klokje!)

Hoe DURF JE??? :sunglasses:

2 likes

Leuk leesvoer dit topic :smile: …, andere hobby van mij is gitaarspelen en was een aantal jaar geleden opzoek naar een degelijk elektrisch gitaar … uiteindelijk allemaal hetzelfde geneuzel “de Gibson is beter als de fender, maat de epiphone doet qua kwaliteit niets onder voor de Gibson en veel meer waar voor het geld blahblahblah” … zullen de controverses wel zijn die binnen elke tak van luxegoederen opspelen :blush: … maar ik heb t topic met veel plezier doorgelezen :smiley:

Jezus wat slecht :see_no_evil: