Uiteindelijk wil je toch een Rolex

Die mening heeft mij juist altijd weerhouden er een te kopen, terwijl dat makkelijk kon. Maar fuck it, ik ben klaar met die kortzichtigheid.

1 like

Nogmaals, over 10 jaar liggen er een ā€œmiljoemiljardā€ Rolexen te verroestten over de hele wereld, echter een Stefan K. danwel een Dumet instrument gaat voor de hoofdprijs :sunglasses:
Dream on Rolex bezitters, misschien denk ik er na 10 oktober anders over.

1 like

Yep, groot model zijde sjaals van HermĆØs, zitten een paar modellen tussenā€¦

30 is wel heel veel hoor.

Sterk argument :roll_eyes:

Maarja als je een bepaald standpunt niet goed kan beargumenteren omdat het pure subjectiviteit is (wat prima is) probeer het dan ook niet.

De tiende kan t gebeuren!

1 like

Ik ben de laatste om te beweren dat het slecht gemaakt is. Het is goede kwaliteit massaproductie, maar:

  1. ik vind ze LELIJK
  2. de halve wereld lijkt er een te hebben, ik heb liever iets aparters;
  3. ze zijn zo duur voor wat je krijgt, VFM vind ik niet goed;
  4. had ik al gezegd dat ik ze niet mooi vind?

Zucht. Als je alleen wilt zeiken en niet inhoudelijk wilt reageren, zoek dan een toilet op.

De 10e gaat het gebeuren! :rofl::sunglasses::slightly_smiling_face:

1 like

De huidige lijn is te dik, te breed, te bling. True. Daarom blijft vintage maar in waarde stijgenā€¦

3 likes

Dat denk ik niet. En nepper heeft altijd zijn zwakke punten. Zoals de parel. En die zijn bij de kenners bekend. Dus ook de beste nepper zal er in Rolex Only topic echt wel uitgepikt worden. Daar ben ik echt van overtuigd.

Ik wil alleen het verschil benadrukken tussen:

  • Ik vind rolex niet mooi en te duur voor wat je krijgt (prima)
  • alle rolex dragers doen dit omdat ze graag willen laten zien hoe cool ze zijn.
1 like

Ik denk dat het ontzettend moeilijk is om echt bijna perfecte fakes te maken. Gelukkig maar.

Als gezegd: ik ben geen Rolex fan, maar fakesā€¦ grrrr

1 like

Nee, dat wil je niet. Je wilt even zagen over een van de punten die ik naar voren bracht. Leef je uit.

Eensch. Al is dit een selectief groepje die dit nog zal herkennen. De nepperds worden bizar goed gemaakt. De fouten worden steeds sneller hersteld.

1 like

Er zijn ook nog zat modellen zonder parel. Dan wordt het weer lastig. Maar statistisch gezien moeten er toch enkele neppers zijn gepost waarvan niemand het heeft gemerkt.

Je bent bijzonder sterk in het invullen van de beweegredenen van anderen.

2 likes

Man man manā€¦ over een bekrompen gedachtegang gesproken. Doet me altijd pijn wanneer je zo neerbuigend over Breitling praat. Ik vraag me af hoe vaak jij daadwerkelijk een Breitling in het wild hebt gezien.

Jammer en nergens voor nodig.

2 likes

Te vaak Robert :joy:

3 likes

Nou, dat delen we dan. Mijn laatste reactie.