Dan nog. Het blijft een utopie dat je voor zeg 500 euro iets maakt wat niet te onderscheiden is van een exemplaar van zeg 7000. Bij de oudere modellen lukt dat wat beter, maar die zijn minder populair bij dat publiek. Dus dat loont minder
ïž
En dan nog. Jullie verspillen tijd met dat geklets over die nepshit.
Neehoor is prima te doen, maar dan word de fake net zo duur als de echte
Jaren geleden hoorde ik bij S & C, toen ik wilde dat ze mijn Sub even bekeken, dat mijn klok eigenlijk niet geserviced mocht worden door ze, is oorspronkelijk een stalen, die is omgebouwd in de vorige eeuw door S & C naar staal/goud
De reden waarom Rolex Zwitserland dat verbied, zei S & C, is omdat er onderhand perfecte fake onderdelen worden gemaakt, die zelfs voor de AD niet van echt zijn te onderscheiden
Genesis
Uiteindelijk willen we toch een Seiko of niet?
Als het er voor zorgt dat mensen niet worden belazerd denk ik dat dit een nuttige tijdsbesteding is.
Daar komt het uiteindelijk altijd op neer.
YouTube en internet staan er vol over. Ik snap zeg niet dat als je zoveel geld uitgeeft voor een horloge, je dat niet koopt bij een AD of een als betrouwbaar bekend staand adres.
Pcies! en die hebben we dan ook, broederlijk naast de Rolex
Genesis
Nou, die zijn er niet veel hoor. Al word ik altijd wel vrolijk van een horlogedoos waarin ze samen zittenđ
âGewoonâ een Rolex Ă©n een Ketelaars.
Probleem opgelost.
Ah joh, til er niet te zwaar aan.
Ik vind ze te druk, te groot, te gepolijst en te onverfijnd, die 44+mm scheerspiegels. En in mijn hoofd past het gewoon beter bij iemand die 30 Aldi shaggies rookt per dag en Shownieuws kijkt.
Zoals al vaker is beschreven hierboven, het draait allemaal om het gevoel dat je erbij hebt
Als je nou een keer aan komt zetten met een 38mm Transocean krijg je een digitale schouderklop, ik heb nooit gezegd dat ze kwalitatief ondermaats zijn. Die TA vind ik mega. Een vintage Navitimer is wat aan de drukke kant, maar vind ik ook gaaf.
Afijn, je mag wel even wat zeggen over mijn droomhorloge, als dat de pijn verzacht.
En de tweede plek gaat naar deze:
Genoeg voer dacht ik zo
Oe, ik heb geen 500,- voor een Noob v9 op de plank liggen anders ging ik de uitdaging wel aan. Gewoon even tussen neus en lippen een foto posten en kijken of iemand het door heeft. Ik denk van niet. Maar hoop van wel.
Ja johâŠJe hebt helemaal gelijk.
Het is mijn werk
Zal ik het doen, zal ik het doen, neeee dat kan niet. Ja maar, nee je had het beloofdâŠ
Stik maar, ik doe het toch.
Ja ik wil(de) een rolex, ja ik wil(de) een seiko. En nu ben ik blij, want ik heb ze allebei.
Nope. Vind ze niks aan en bovendien zijn ze veel te duur voor wat het is.
Hahahahhahahaha dit bevestigd Hanâs verhaal dan toch?
Die hebben beide anders ook een behoorlijk hoog âkermisâ gehalte
Was zeg maar een grapje, Willem