Uiteindelijk wil je toch.... weer een topic met inhoud!

Zo gezegd, zo gedaanšŸ˜…ā€¦

Daar het forum vooral bezaait wordt met topics over een merk met een kroontje of topics die eindigen in lange discussies, hier een bijdrage van de dagā€¦

Misschien een leuke naam voor dit topicā€¦ jou horloge ervaringen/verhaalā€¦ of het verhaaltje van de dagā€¦

Morgen ga ik met mijn ouwe naar het ziekenhuis en krijgt die te horen of de welbekende *** ziekte is uitgezaaid of nietā€¦ helaas is deze ziekte net zo bekend als het kroontjes merk waar hier zo vaak over wordt gesproken, alleen zijn hier wat minder forum topics overā€¦

Mijn pa is al zo lang als ik ken liefhebber van horloges en van een ander zeer bekend merk wat gele vloeistof produceertā€¦ dat terzijde.

Is hij een liefhebber van uurwerken?? Schei uitā€¦ een ras rotterdam die zou zeggen: ā€˜een uur werken?ā€™ Op je muil, en gauw!ā€™ hij vind het vooral mooi en gaaf en keek vroeger altijd door de ramen van de bekende zaakjes in de stadā€¦

Hij heb het zichzelf alleen nooit gegundā€¦ nu op zijn 70e heb die besloten, goed nieuws of slecht nieuws, morgen gaan we naar de juwelier. Dan mag ik hem wat wijsmaken over verschillende merken en historie en hij doet net of die luistertā€¦

Ik vind het wel stoer van hemā€¦ en in ze eigen woorden: als ik nog 5 jaar heb, ben jij met een servicebeurtje precies de lulā€¦ je begrijpt, een man met Rotterdamse Humorā€¦

Denk aan Andre Hazesā€¦ denk aan de ouderwetse postbode, denk aan een echte Rotterdammer, denk aan de camping, bierbuikie, dikke polsen en je hebt een aardig beeld van die ouweā€¦

Waar gaan we dan naar kijken? (Want jaā€¦ die ouwe gek droomt ook alleen maar over Rā€¦ ) maar goedā€¦ ik dacht aan een Breitling Colt, Tag Heuer AquaRacer, Omega Seamaster of eenā€¦?

Laten we eerst maar eens hopen op goed nieuwsā€¦!

Goede nacht allemaal.

106 likes

Prachtig gebaar. Koop een horloge dat meteen goed voelt om de pols, merken en modellen zijn maar relatief. Sterkte morgen!

Bedankt! Ik zei nog tegen hem: ā€˜heel lief hoor, maar ik heb al een mooie klokā€™ā€¦ de appel valt niet ver van de boomšŸ˜…ā€¦ ik heb hem precies hetzelfde gezegdā€¦ gewoon eens kijke, passen en voelenā€¦ gewoon doen wat goed voelt inderdaad!

Mijn beste,

Denk morgen aan iets goeds
denk aan iets lekkers
denk aan iets geks
of nog iets gekkers
denk iets aardigs
denk iets liefs
maar hoe dan ook
iets positiefs!!

Sterkte en succes morgen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

28 likes

Hallo @anon12406429EV, bedankt voor het delen. Dat is heftig nieuws. Veel sterkte morgen, ik hoop dat jullie samen nog een mooie tijd is gegund (met :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:horloge erbij).

1 like

Super man, hij wil iig een herinnering met je maken. Mooier kan niet! Daarom maakt t ook eigenlijk niet uit wat er gekocht wordt.

Ingaand op de vraag:
Ivm zijn ā€˜typeā€™ zou een klatser niet misstaan. Buiten je reeds aangegeven soorten misschien een Breitling superocean heritage 2?

Klinkt alsof je een gezellige vader hebt. Met zijn gevoel voor humor is in ieder geval niets mis.

Heel veel sterkte met de uitslag morgen. Ik zal duimen.

1 like

Ik dacht aan Panarai

Klopt inderdaad, zo zag ik het ook! Een heritage is zeker een optie!

Heel veel sterkte morgen! Aangrijpend verhaal. Hopen dat jullie morgen goed nieuws krijgen. Succes met het uitzoeken van een geschikt horloge.

Na de operatie zei de zuster: ā€˜heeft u nog vragen aan mijā€™ā€¦ zegt die: ā€˜nou vroeg me eigenlijk af wat je aanstaande zaterdag te doen hebtā€™:sweat_smile:ā€¦ zegt genoegā€¦

9 likes

Whaha wat een vent, en de 70 gepasseerd zei je? Mooi man.

Ja, ongelooflijk maar waar met zijn levenstijlā€¦ een echte genieter zeg maarā€¦ harde werker, maar een zwak voor de vruchten van het levenā˜ŗļø

1 like

Mijn vader overleed morgen 18 maanden geleden. Hij stierf met die ziekte, maar niet aan die ziekte (wat bij alvleesklierkanker na 3,5 jaar nogal ongebruikelijk is).

Ik ga ontzettend voor jullie duimen dat je goed nieuws krijgt.

Hoe dan ook: geniet van de momenten samen en steun je pa waar je kunt.

Veel sterkte!

5 likes

Sterkte morgen !

Ik wens jullie sterkte morgen, en ik hoop oprecht dat je vader nog heel veel servicebeurtjes met die ā€œklokā€ voor zijn kiezen krijgt :wink:

1 like

Heftig man! Dank je wel

1 like

Heel veel sterkte. En hoop dat het al met al een mooie dag word. Sccs

Mooi stuk. Eindelijk weer eens wat inhoud.
Succes en sterkte met die ouwe. Hopen op goed nieuws. Echte Rotterdammers worden schaars. Dat ie de komende 25 jaar de klokkies en service beurtjes voor je mag betalen.

1 like

Marco, ik wens je alle sterkte. Het kan een brute ziekte zijn, dus doe zo veel mogelijk samen met je ā€˜ouweā€™.:+1:t2:

En dat ie morgen een klokkie met jou gaat kopen, of het nou voor 50 of 5000 euroā€™s is, maakt niet meer uit. T is je vaders klokkie.

Oh ja, dit vereist natuurlijk wel een NA topicā€¦

2 likes